Hier heb ik alvast duidelijkheid, de zijn er! Ik had echt blij geweest moest ik zwanger zijn, maar ja, zoals mijn vriend zei, het is waarschijnlijk beter zo. Mijn gyn had afgeraden het eerste jaar zwanger te worden, ivm mijn keizersnede. Maar ben blij dat ik wat weet nu! Kim, misschien ochtendurine testen?
OOOHHH meisje fijn dat je nu zekerheid hebt|! ik zit nu geloof ik op dag 33 en nog steeds geen ongie. dus hier nog ff afwachten dan maar
Spannend zeg! Vervelend he die onzekerheid, ik was afgelopen maand ook opeens 12 dagen overtijd, net als jij een aantal testen versleten, allemaal negatief dus. En toen was het er op eens. Grote kans dat dat bij jou misschien ook is. Maar wie weet als je na het week nog eens test, dan is het misschien wel een positieve test. Ik hoop voor je dat je snel uit die onzekerheid bent! Liefs parels
dank je! ooohhh 12 dagen overtijd! wat een hel! hahaha nou ik doe echt geen test meer, tenzij ik ineens klachten krijg ofzo ik haaaaaaaaaat dit wil gewoon duidelijkheid maar ja ik wil zo veel (de honderduizend bv )
ja precies zou kunnen wel heeeeel toevallig net in de cyclus waarin we onveilig hebben gevreen maar ja vind het zo gek dat als je een normale cyclus hebt van 28-29 dagen dan ineens zo kan omslaan.
@ Parels: had je ook het idee dat je je eisprong later had? Je had eerst steeds een mooi cyclus, zag ik, en dan ineens zo'n uitschieter. Ik wordt er een beetje terughoudend van als ik jou cyclus zo zie, dacht eerst steeds dat ik misschien wel zwanger zou zijn, maar laat nu de hoop wel varen. Moet ook schrikken geweest zijn voor jou zeg! Succes voor de komende ronde!