Hallo dames, Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd maar helaas niet zwanger...volgens de testen. Zitten er hier late testers op het forum? Mensen die pas een paar dagen na nod positief testte? Ik heb weleens voor nod getest maat die waren toen omo wit ook toen ik een keer wel zw was.
Kan je ei ook later zijn geweest? Hoe heb je je ei gevonden? Er zijn meiden die pas na nod pos testen dus het kan.... Hoe is je cyclus?
Van mijn ovulatie ben ik heel zeker dit was 16 dagen geleden. ik heb een regelmatige cyclus. het is erg vervelend dit ik heb nu liever dat de menstruatie doorbreekt want hier word ik eigenlijk wel wat onzeker van. Mijn cyclus is 30 dagen en eigenlijk altijd stipt. lastig maar weer. Ik kijk het nog even aan over een dag of 3 test ik wel nog een keer als het er nog niet is. Ik heb er net een gedaan is hagelwit kv 2v5.
Ik ben al een keer een week overtijd geweest, helaas ook zonder leuke reden. Hoop dat het voor jou anders is!
Ik zou het over paar dagen nog een keer proberen.ik testen met mijn oudste pas na een week overtijd te zijnnpositief!
ovulatietesten en mijn eisprong verraad zichzelf altijd vanwege een kleine ovulatiebloeding dat heb ik me hele le ven al tenzij ik de pil slik dan ovlueer ik niet maar zonder pil altijd ovulatiebloeding gehad de ovulatietest gaf ook zeer duidelijk aan dat de eisprong eraan kwam deze volgt meestal snel achter de lh piek bij mij
ja ik wacht het inderdaad nog even af mischien dit keer een langere lf als normaal ofzo. vind het wel eigenaardig want mijn cyclus is zeer regelmatig maar soms doet een lichaam waar het zelf zin in heeft! als het over een dag of 3 nog niet is dan test ik nog wel een keertje
dank je wel! ik ben wel traag met hcg opbouwen en echte knaltesten heb ik ook nooit gehad zie hier meiden die zelfs 2x per dag testen en dat ie dan na die paar uurtjes al donkerder is!!! ben der jaloers op! hier gaat het altijd sloom