Ik denk dat ik 2 dagen voor nod zit (heb geen ovulatietesten gebruikt) Na 5 minuten dacht ik heeel licht iets te zien maar was niet op de foto te krijgen. Na een half uur weer gekeken en toen zag ik dit!! Vorige maanden toen ik niet zwanger was nooit een streepje gezien. Wat denken jullie?? Streepje is in het echt licht roze.
En de test is niet eens met de eerste ochtendurine gedaan. Morgenochtend maar weer een testje Hoe donker moet het streepje zijn voor een positieve cb met weken indicator?
Ik zie m ook! Plaats je morgen weer een foto? Kv2v5 heeft tegenwoordig echt meer tijd nodig om te kleuren...
Dat zijn de goede berichten Ik hoop dat ik nog tijd heb om nieuwe kv testen te halen. Heb hier helaas alleen een etos. Als ik weer een test gedaan heb zal ik hem zeker plaatsen.
Ja dat weet ik, maar ik test nu graag even met dezelfde test. Dan kan ik goed zien of het streepje donkerder wordt.
ik zie hem ook! gefeliciteerd! zou anders morgen of overmorgen voor de zekerheid nog een keer testen! heb je hopelijk een knaller!
Mijn afspraak voor vanmiddag heeft afgezegd, kan ik mooi naar de Kruidvat. Morgenochtend plaats ik weer een testje!
Goedemorgen De test is nog niet droog maar wel al duidelijker dan die van gisteren. Kon het niet laten de cb ook te doen