overtijd maar negatieve test en wel symptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door monia, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monia

monia Nieuw lid

15 jan 2009
    2
    0
    0
    Hallo Lady's

Ik ben nu een dikke week overtijd, heb toch maar test gehaald en die gaf negatief aan vandaag, en toch heb ik "klachten" ik heb al een paar weken allemaal pukkeltjes in mijn gezicht vooral op mn voorhoofd dit had ik voorheen nooit, ook niet bij mn vorige zwangerschap, en ik ben dagelijks misselijk (zelfde misselijkheid als bij eerste zwangerschap) daarbij heb ik last van duizelingen/licht gevoel in mn hoofd.
    ook had ik ongv 2 weken geleden (14 april)een paar uur van die ongesteldheids krampen, het eerst wat er toen in me opkwam was innestelingskramp..maar ja..de test geeft negatief aan, en ik neem aan dat na dik 7 dagen over tijd (gerekend na mn langste cycles) het hcg hormoon toch wel voldoende aanwezig moet zijn voor de test..?
    We zijn helemaal niet bezig om zwanger te worden..mijn dochtertje is nog geen 8 mnd maar ik gebruik nog geen anti conceptie.

Wat denken jullie?
    Mijn menstruatie is normaal altijd optijd..het kan eens 2 dagen schelen maar meer ook nooit..dus ik vind dit wel vreemd en maak me ook een beetje zorgen,..niet zwanger..maar wat is het dan wel?
    hoelang kan het duren voor het hcg hormoon zichtbaar MOET zijn? Ik had een kruidvat test en na mijn weten is die erg gevoelig.

liefs een onzekere mama monia

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zijn mensen die pas 10 dagen later positief testen...

mocht een positieve test uitblijven.. dan zou ik even langs HA gaan

3. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo,

Ik las je vraag en ik wil dolgraag zwanger worden en ook aardig op internet zitten surfen om meer te weten te komen over zwangerschaps testen, bij mij komt hij steeds negatief uit helaas maar ben zelf nog maar 3 dagen over tijd. Wat ik wel weet is dat het vaak gebeurt dat testen niet altijd even betrouwbaar zijn. Ik zou er gewoon nog 1 doen van een ander merk of op internet bestellen daar zijn ze veel goedkoper en de volgende dag al binnen! Succes!

4. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo ik moest vorige week zaterdag 25 april ongi worden maar niks dus getest 3x en negatief dus hebben we nog effe gewacht en als het goed is ga ik morgen weer testen ben nog steeds niet ongi heb wel steekjes heel laag onder in de buik en mijn borsten doen pijn
    dus je bent niet alleen met de negatieve testen
    dus morgen weer eens effe testen en kijken wat er dan uit komt en anders maandag de ha bellen en een afspraak maken
    suc-6

5. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo ik heb vandaag nog eens een test gedaan en was meteen rose dus ben zwanger maandag effe de huisarts bellen suc-6

6. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ellyedwin, gefeliciteerd!!!!
    3 keer is scheepsrecht zeker? lekker verwarrend als je eerst negatief test.
    Ik ben nu ook een week overtijd maar ben net in februari gestopt, dus het kan van alles zijn.
    maar ik begin wel kleine symptomen te krijgen(grotere borsten, iets meer bollende buik en wegblijvende ongiklachten). ik heb afgelopen donderdag getest; negatief. nu was het voor ons geen echte klusronde(maar de kans was er wel zeg maar) dus de teleurstelling is niet groot als ik gewoon ongi word. als ik maar ongi word! of zwanger :D
    ik gooi er morgen weer een testje tegenaan..
    veel succes met de zwangerschap.

7. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    he nelizz
    nog een test er tegen aan gedaan
    wat was de uitslag
    [-o< groetjes elly

8. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik heb zondag weer negatief getest. maar ook nog steeds geen ongi.
    nu zou het kunnen zijn dat ik vanaf morgen ongesteld kan worden.
    twee weken terug pijnscheut gehad(in mn agenda opgeschreven), dus wie weet was dat mijn eisprong. en die dag hebben we ook nog 'geklust'. we doen nog niet gestructureerd zeg maar.
    misschien heb ik dus te vroeg getest.

Ik vond het wel heel leuk om mn man vanochtend te horen zeggen: "hopelijk waren die testen gewoon te vroeg." Hij praat er nooit over! beetje bang zeg maar..

maar goed, ik twijfelde vandaag heel erg om nog een test te kopen en dan voor de verandering een ander merk(tot nu toe de kv 2 voor 5 gebruikt). Ik probeer het vol te houden tot het weekend. dan zien we weer.. dus tot die tijd wachten :( wie weet is het voor mij ook na de 3e test raak!

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    De één test later positief dan de ander, tenslotte zit elk lichaam anders in elkaar en ook testen kunnen nog wel eens verschillen. Ik weet niet of je inmiddels alweer getest hebt, maar als die weer negatief aangeeft en er is nog steeds geen ongi in zicht dan zou ik even langs de huisarts gaan. Die kan een bloedtest doen en dan weet je het. Succes!

10. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ja ik ga pas van het weekend weer testen als er niets is.
    Ik ben alleen bang dat als ik naar de dokter ga, zij zoiets heeft van:
    wacht nog maar even, je bent nog maar net gestopt met de pil.
    Maar we zullen zien. misschien ga ik volgende week dan naar de doc.

11. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    tsjah... ik heb ook een bloedtest gedaan vorige woensdag en die was ook negatief en nog steeds geen duivels te bekennen...
    kweet niet of dat een positief teken is...
    misschien is mijn cyclus gewoon deze keer mega ontregeld door de spanning.. :(

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ik heb dat ook laatste maanden veel gehad. cyclus van 27-30-28-41-51 En steeds negatief. Ik w8 nu gewoon af. En heb ook de eerste tijd niet meer getest. Oke ik heb wel al een zoontje, was zwanger met mijn 18e en ben bevallen met me 19e. Nu word ik over 5 dagen 22, en ben sinds 16 oktober weer gestopt met de pil, en nog altijd niet zwanger. Lichaam kan je echt voor de gek houden. Weet er nu alles van. Huisarts zei, bij een cyclus van 28 dagen je het beste kan klussen vanaf dag 11. Mja als je je cyclus niet weet is dat lastig.

13. Colinde

Colinde Lid

6 mei 2009
    36
    0
    0
    fulltime mama
    Fujairah, UAE
    Hey meiden,

Ik ben Colinde (23 jaar) en zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb gisteren en eergisteren getest maar allebei de keren negatief :( Ik heb wel last van allerlei ' kwaaltjes' die volgens mij zouden kunnen betekenen dat ik wel zwanger ben
    - pijnlijke borsten (soms echt pijnscheuten zoals vroeger in de pubertijd) ze lijken ook groter en volgens mn vriend voelen ze 'voller' aan
    - bij vlagen een beetje misselijk
    - af en toe een pijnscheut in mn onderbuik
    - erg moe
    sinds gisteren heb ik ook een beetje last van lichtrose afscheiding bij het afvegen. Het is niet veel, maar ik maak me wel een beetje zorgen.. Zou ik toch ongesteld worden? Het zet iig nu nog niet door. Wat denken jullie? Succes allemaal met wachten en testen!

X Colinde

P.S. Gefeliciteerd met je zwangerschap Ellyedwin!

14. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo colinde bedank voor je felicitatie
    ik had precies het zelfde als jij dus nog effe wachten ik heb die testen van internet besteld 9 stuks voor 14.99 en bij de eerste test wat ik uit het pakket deed was raak
    dus heb er toen maar nog 1 gedaan 2 dagen erna
    en ook een dikke vette rose streep
    dus heb nog 7 testen nu over
    maar mijn vriendin neemt ze van me over die gaan in augustus beginnen met klussen ..
    maar die kwaaltjes wat jij had die had ik ook en was de test 3x negatief en de 4x meteen een rose streep
    suc-6 meid
    @ nelliz als jij tegen de huisarts zeg dat jij erop staat voor een bloedtst mag ze die niet weigeren je betaald ja ook ziekenfonds he en dat is er om te gebruiken
    maar veel suc-6

15. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @lovemychild: wat grappig, ik ben volgende week woensdag jarig! Ben je net 2 dagen ouder :)
    Wie weet krijgen we nog een leuk verjaardagscadeautje..

Nou, ik heb vandaag toch getest(3e van totaal) maar je raad het al... negatief..
    Vandaag voelde ik wat oppervlakkige pijn in mn onderbuik en de laatste tijd heb ik meer slijmverlies. Dus dat zullen wel tekenen van een komende ongi zijn. Ik hoop het teminste, dan weet ik waar ik aan toe ben.
    Ik begin er langzamerhand wel vanuit te gaan dat ik volgende week langs de dokter ga. Ik zal er dan inderdaad gewoon op staan, want ik wil gewoon zekerheid. Dan weet ik waar ik op aan kan. Op zn minst een buikonderzoek ofzo(voelen enzo).

En mn moeder begint last te krijgen van het lege-nest-syndroom!! Ze moet net zoveel geduld als ik hebben!! Ze weet trouwens niet dat ik gestopt ben, alleen dat het voornemen er is.

Anderen succes!

16. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik heb nu trouwens wel heel erg veel helder slijmverlies..
    Wat denken jullie? Dat dit pas mijn eisprong is of dat ik binnenkort dan ongesteld word? of....?

17. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    he nelizz
    ik hoop voor je dat het raak is
    bij mij was het ook helderslijmvlies
    maarja iedereen is anders ben eens benieuwd als je in het weekend gaat testen
    en het maakt volgens mij niet uit waneer je met de pil ofzo stopt de een is erg vruchtbaar en de ander wat minder
    want bij ons eerste zoontje was het ook meteen raak en heb daarvoor ook 12jaar de pil geslikt en was 2maanden erna zwanger
    maar zal flink duimpje draaien al moet ik er kramp van in mijn duimen krijgen heb he er voor over
    suc-6 meid

18. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    ik heb voor de zekerheid net ovulatietesten besteld(nog niet eerder gebruikt)
    Dan gooi ik er 1 zo'n testje iig tegenaan morgen. misschien geeft dat duidelijkheid.
    Weet ik ook waar ik aan toe ben en of ik de huisarts moet bellen of niet.
    Vanavond in ieder geval maar klussen ;) wie weet helpt het nog hihi..

19. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    @ monia: Hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Is er al weer een ongi gekomen of een positieve test? Ik ben benieuwd!

Hier is het slijmverlies minder geworden, maar vandaag plotselinge vlagen van misselijkheid en duizeligheid en nu heel vervelende steken in mn buik.
    over een half uurtje ga ik een ovu-test gebruiken. eens kijken wat die zegt..

20. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    he nelizz
    ik hoop voor je dat het raak is
    we zullen flink duimpje draaien

Deel Deze Pagina