iemand ervaring of advies?

Discussion in 'Zwanger worden' started by joyce26, May 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo ik heb een vraag,
    ik ben naar de ha geweest omdat het nu al 3x voorgekomen is dat ik paar dagen na posi test toch begon te vloeien ha stuurde me door naar de gyn daar ben ik 7 mei geweest hij heeft toen een echo gemaakt en zei dat ik in de 2de helft van me cyclus zat normaal is me cyclus ong 28 dgn alles zag er verder goed uit maar afgelopen vrijdag avond ineens uit het niets helderrood bloedverlies dit heeft tot zondag aangehouden maandag was het over zo snel als het kwam was het ook weer weg is dit dan me ongi geweest? en is me cyclus dan nu verkort??
    of klopt het omdat de gyn zei dat ik in de 2de helft van me cyclus zat en een week later uit het niets bloeden en ik met een cyclus van 28 dgn pas de 21ste mei ongi hoorde te worden moet ik het dan toch als ongi rekenen of zou het een eventuele innesteling kunnen zijn??
    hoop dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt/of advies kan geven.
    bedankt alvast.

2. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    je had wel positieve testen en die zijn alleen positief als je ook zwanger bent.
    het kan alleen wel zo zijn dat er iets niet helemaal goed is geweest (innesteling bijvoorbeeld) en dat na de test het vruchtje alsnog je lichaam verlaat.
    en dan ben je dus niet meer zwanger, dan heb je een vroege miskraam gehad.
    ik heb het zelf ook gehad.
    daarom is het zeer dom om al voor je NOD te testen, want het kan altijd nog afkomen.

3. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    je had wel positieve testen en die zijn alleen positief als je ook zwanger bent.
    het kan alleen wel zo zijn dat er iets niet helemaal goed is geweest (innesteling bijvoorbeeld) en dat na de test het vruchtje alsnog je lichaam verlaat.
    en dan ben je dus niet meer zwanger, dan heb je een vroege miskraam gehad.
    ik heb het zelf ook gehad.
    daarom is het zeer dom om al voor je NOD te testen, want het kan altijd nog afkomen.

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi ik heb idd 3x een positieve test gehad in 3 verschillende rondes heb toen getest NA me nod dus niet ervoor doordat dit 3 a 4 dgn NA de posi test mis is gegaan ben ik langs me ha gegaan en die heeft me doorgestuurd naar de gyn. de laatste keer dat ik posi getest had en dat ik alsnog begon te vloeien is 2 mnd terug en 7 mei kon ik bij de gyn terecht die heeft toen een echo gemaakt om te kijken hoe het er allemaal uitzag en dat was goed en hij zei dat ik in de 2de helft van me cyclus zat ik had 21 mei ongi moeten worden maar dit was dus afgelopen vrijdag dat ik begon te vloeien heb dus NIET getest of zo omdat ik ervan uit ging dat ik pas op 21 mei ongi zou worden.
    laat ik het anders zeggen als de gyn zegt op 7 mei dat ik in de 2de helft van me cyclus zit dan klopt het toch niet dat ik afgelopen vrijdag ongi werd?? misschien is het zo wat duidenlijker uitgelegd

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je volgens de gyn in de tweede helft van je cyclus zat, dan zat je in de twee weken na je eisprong. Het is dus niet zo dat je precies twee weken na de 7e ongesteld moest worden, want je hebt vast niet een echo gehad op precies de dag van je eisprong. Je wordt binnen twee weken ongesteld als je in de 2e helft zit. Als je vrijdag ongesteld geworden bent, dan klopt dat dus precies met het echobeeld. Je kunt afgelopen vrijdag als cyclusdag 1 nemen en dan weer beginnen met tellen.

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ja ik denk dat jippie gelijk heeft.
    Misschien is het een idee om aankomende tijd te gaan tempen, dan krijg je misschien iets meer helderheid betreft je cyclus.

Maar even daarbuiten had je ook zwangerschapsverschijnselen bv misselijk, pijnlijke borsten steekjes in je buik etc?

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama

hoi,
    ok dat snap ik maar als ik zelf reken vanaf 24 april 1ste dag ongi dan kom ikzelf uit op 21 mei dat ik weer ongi zou moeten worden dit was dus 15 mei dat ik nu ongi werd denk dat ik maar eens ovu testjes ga gebruiken tempen is niet iets voor mij dat vergeet ik dan s ochtends haha

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi normaal is me cyclus 26 a 28 dgn niet korter en niet langer denk dat ik maar ovu testjes ga proberen tempen is niks voor mij dat vergeet ik haha
    missenlijk was kniet wel beroerd gevoel door maagzuur pijnlijke borsten heb knu nog de zijkanten richting oksel veel dorst en moe maar dat kan natuurlijk ook komen doordat k ongi werd vrijdagavond en zondagavond/maandag was t alweer voorbij dat was wel fijn dus neem aan dat het gewoon me ongi was en gaan vol goede moed naar volgende ronde.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

kan toch innesteling zijn geweest of was je echt een week aan het bloeden???
    '

ennuh ik heb ook wel is een korte cyclus gehad van 21 dagen normaal altijd rond de 28 dgn.. ennuh raar dat je pos testen hebt en niks te zien is in je buik.. vroege miskraam??

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi nee heb geen week gevloeid was van vrijdagavond tot zondagavond/maandag maar zonder voorafgaand teken dat ik ongi werd en vrijdagavond en zaterdag was niet echt veel zondag overdag was het wat meer en s avonds zo goed als weg maar volgens mij is me verhaal een beetje warrig haha
    ik ben naar me ha gegaan omdat ik het nu al 3x meegemaakt heb dat ik paar dagen na een posi test toch begon te vloeien dat was de reden dat ik doorgestuurd ben naar de gyn.
    hij heeft toen een echo gemaakt 7 mei en daar waren geen rare dingen op te zien dus dat was goed wel moest ik bloed prikken me vriend ook voor een chromosomen onderzoek of zoiets de uitslag daarvan kan 6 weken tot 3 maanden duren maar omdat de gyn zei dat ik in de 2de helft van me cyclus zat en ik zelf uitgerekend had dat ik 21mei weer ongi moest worden vond ik het vreemd dat ik afgelopen vrijdag 15 mei ineens begon te vloeien s avonds niet echt veel maar zonder voortekens en zondagavond/maandag was het net zo snel weer weg als dat het vrijdag kwam maar denk dat me cyclus dan nu gewoon een keer een stukje korter is dan normaal we gaan iedergeval vol goeie moed verder......

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja heel raar maar op een echo kunnen ze nog neit zien of je zwanger bent dus als het een innestelingsbloeding is geweeest .. kan eht toch dat je zwanger bent??
    of was er heel duidelijk nog niet een ei gesprongen??

ps is je baarmoedervlies wel goed op sterkte???

ik heb doorbloedingen gehad soms 6 weken doordat me baarmoedervlies maar 0.2 mm was ipv 3 a 4 mm toen ben ik gestopt met de pil .. maar als dat niet had gehoplen moest ik aan de oestrogeen tabletten..

haha ik zit ookj maar te vissen hoor hihi

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoihoi,
    tja ik weet het niet een innestelbloeding is toch maar een drupje? de echo die kheb gehad was alleen om te kijken of er geen vleesbomen en dergelijke zaten hij heeft niet gezegt of me ei al was geweest of niet... verder zag het er volgens de gyn goed en zat k in de 2de helft van me cyclus uit ach ja kga er maar vanuit dat ik nu een korte cyclusronde heb gehad bedankt iedergeval.

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

succes meid ;)

Share This Page