ik heb vanmorgen getest negatief als ik van de week nog niet ongi ben ff ziekenhuis bellen daar sta ik onder controle
hoi naomi, veel succes dan! sta je onder controle omdat het niet lukt? hopelijk heb je snel een positieve test. het kan nog!
he naomi suc-6 @nelizz en hoe is het nu bij jou nog vlagen van misselijkheid ik moet zeggen ben het s`morgens een kleinbeetje misselijk maar wel erg moe en mijn (.)(.) doen nog wel pijn groetjes
Hoi Monia. Ik wil je effe vertellen dat het allemaal mogelijk is. Ik heb vandaag positief getest!! Rond 27 april moest ik ongesteld worden. Zat vandaag op dag 51 van mijn cylcus. Ongeveer 18 dagen overtijd! Ik had al verschillende testen gedaan, tot vandaag dan, allemaal negatief. Erg onwerkelijk allemaal maar na 3 verschillende testen geloof ik het toch wel! Succes voor iedereen!! [-o<
@ naomi; alles gaat goed, nog niets gebeurt, maar ik ga nu uit van nod over een week. Hopelijk red ik het zonder die tijd.. heb vandaag wel nog een ovutestje geprobeerd om te kijken wat die doet. een heeel licht lijntje. dus ik denk dat dat een normaal lh-niveau betekend. heb wel af en toe last van misselijkheid, maar ik snoep ook veeel te veel. en sinds vandaag een beetje witverlies en geborrel.
Hey, Wat is dat fijn zeg, om berichten te lezen van andere mensen die dus blijkbaar in hetzelfde schuitje zitten! Zelf nu een week overtijd, 3 testen gedaan en alle drie negatief.. . Zou het graag met iemand willen bespreken en hoe dat nu allemaal zit, maar ja, dat doe je nu ook weer niet. Vanmorgen even gebeld met de huisarts, kreeg de assistente aan de telefoon en die gaf al aan dat ik nog maar even moest wachten. Zou wel niets zijn.. Wel last van lichte krampen in onderbuik, veel slijmverlies.. Voel niets aan mijn borsten, weet ook niet of dit kan aangezien ik een borstverkleining heb gehad. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Maar goed, ben benieuwd! Lekker handig zo die onduidelijkheid!!