overtijd maar negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by simbafloor, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simbafloor

Jan 6, 2009
    24
    0
    0
    DAg DAmes,

Had afgelopen vrijdag ongi moeten worden, ben altijd mooi op tijd, en nu dus 5 dagen overtijd, heb gisteren een test gedaan en die was negatief, weet niet wat ik moet denken.......
    Heb wel een klein bloedinkje gehad met de eisprong heb ik normaal nooit, dus ja ik weet het ook even niet meer.
    Wie heeft er raad?

2. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi Simbafloor,

wat een lastige situatie waar je inzit.
    Ik zou over drie dagen weer testen of als je echt zekerheid wilt een weekje wachten inplaats van drie dagen en dan weer testen.
    Je cyclus kan altijd inneens veranderen om een of andere reden.
    Ik heb altijd gemiddelt een cyclus van 33 en de laaste maand was het inneens 51 dus tjah..
    Het is in ieder geval heel normaal dat je cyclus inneens kan uitwijken.
    Ik hoop van harte voor je dat je zwanger bent!

Liefs

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Hallo allemaal

Even een vraagje.. Ik probeer sinds 2 maanden zwanger te worden! Alleen ik ben vandaag 13 dagen overtijd en heb al 2 negatieve testen.. Wat nu?
    Hoop van jullie te horen!
    Liefs Adrie

4. Niet meer actief

Hoii,

Ik zou even een weekje wachten en dan opnieuw testen.

5. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi
    ook ik ben overtijd (wat normaal nooit gebeurt ja 1 dag misschien) ben nu 12 dagen overtijd maar testen zijn negatief.... heb gebeld met ha maar die wil nog even wachten met bloedtest als ik binnen 2 weken niet ongi word moet ik een bloedtest doen pffffffffff word er echt onzeker van
    groet monique

6. little angel

Nov 12, 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Bij mij hier net hetzelfde.
    Mijn cyclus is 28 - 30 - 29 - miskraam.
    Nu neem ik het gemiddelde van 29 en zou ik dus vrijdag ook ongi moeten geweest zijn maar de :evil: kwamen er gelukkig niet door.
    Dus vrijdag getest maar helaas was hij negatief en nu durf ik niet testen, schrik om teleurgesteld te worden. Elke avond zeg ik "morgenvroeg ga ik testen" en 's morgens begin ik te twijfelen en doe ik het uiteindelijk niet. Vrijdag zal ik mss testen als ik een week overtijd ben.
    Ik heb wel veel steekjes aan mijn rechterlies en eergisteren echt serieuse steken en ook zo het raar gevoel aan de schaamstreek, dan doen borsten pijn, dan weer niet, pfff. Weet totaal niet meer wat ik moet denken.

Share This Page