Hoort het erbij?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb vanaf 12 dagen voor mijn NOD lichte krampjes. (ik schat zo'n 1 a 2 dagen na mijn ei). Vandaag voor het eerst best wel even menstruatie achtig. Krachtig.
    Wat kan dit zijn?

Groetjes van een zenuwachtige mama-wannebe

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat het kan zijn weet ik ook niet precies, maar ik had daar ook last van na de ei-sprong. En hoor van meer meiden dat ze daar ook last van hebben. Het is dus denk ik iets wat bij de ei-sprong hoort?

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Misschien is het mogelijk, maar volgens mij is mijn ei al een dag of 5 terug en alleen vandaag was de kramp toch iets meer geworden. Heb sinds gister ook klein beetje last van mijn borsten, wat ik anders nooit heb. (ja met de pil wel, maar pil-af weer niet :( )

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Innesteling zou kunnen te zien aan je banner. Pijn aan de borst, maagzuur, vermoeidheid en pijn in me onderrug heb het allemaal gehad deze maand na me ei. Ben nu 1 dag overtijd, dus afwachten wat het gaat doen. Kunnen zwangerschapskwaaltjes zijn of een aankomende ongi.

Ik weet het je voeld vanalles in je lijf op deze dagen, er zit niks anders op dan afwachten tot NOD.

Deel Deze Pagina