Overtijd maar negatieve test..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soulzusje, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulzusje

Soulzusje Lid

1 dec 2011
    25
    0
    0
    Hallo mensen

Ik ben nieuw hier maar lijkt me erg leuk om hier af en toe wat te posten.
    Ik had woensdag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niks te zien. Wel heb ik woensdag en donderdag wat last gehad van ongesteldheid klachten zoals buikpijn, last van m'n onderrug en zeer gevoelig borsten.
    Ik heb al wel een test gedaan vanmorgen maar deze was negatief.. :(
    Misschien wil ik wel te snel en moet ik nog even geduld hebben, maar dat is zooo moeilijk haha.

2. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Misschien is het nog te vroeg om te testen!

Ik had bijvoorbeeld bij mijn 1ste zwangerschap pas met 9wk een positieve test want maakte blijkbaar te weinig hormonen aan.

Ze dachten bij mij eerst ook blaasonsteking en buikgriep te hebben en na 9 weken toch weer een test gedaan. Bij me 2e was het vrijwel meteen raak.

Me man denkt nu ook dat ik zwanger ben, maar zelf denk ik van niet.
    Nog even geduld en als het over een weekje nog niet ongesteld bent geworden nog en keer testen.

Groetjes Mamasab

3. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik weet precies hoe je je voelt. Ik moest 1 december ongesteld worden maar tot op vandaag is er nog niks. Ik heb een heel regelmatige cyclus dus ik snap er niks van. Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief.... :( Dus nu is het maar weer afwachten en als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben nog maar een keer testen!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb gisteren de dokter gebeld en het is blijkbaar heel normaal dat je als je zwanger bent, pas na twee of meer weken positief test. Heel fijn hè? Geduld is een schone zaak

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik had ook mijn nod 1 of 2 dec ( vaste prik min 26 max 28 dag). Nu dag 30. Voel me een wandelende donderwolk, heb krampjes. Pffff. Alles wat bij ongi hoort, maar een beetje roze afscheiding, maar zeker geen bloed. Toch maar een test gedaan en die was neg. Het was een vroege test van zwanger en kids, maar wel met middagurine van een uurtje, want ik zit elk uur op de wc om te checken. Dus het zal toch wel echt negatief zijn. Ik wacht dus op mij ongi...?
    Heb net bij de kruidvat toch maar de 2v5 gekocht en ook een pak zwaar maandverband.... Want als mijn ongi komt zal het wel niet mis zijn....
    En zo niet, dan maandag nog eens testen?
    Wat doen jullie?

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Nog een reden waarom ik niet geloof dat ik zwanger ben: bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik beide keren een dag of 3 voor mijn nod al een licht positieve test van de hema. Nu dus niets. En ook geen zere borsten... Voel me hartstikke ongi, maar dan zonder het bloedverlies...
    Mijn man denkt overigens al een week dat ik ongesteld ben.. Dus toen ik hem vertelde dat ik een test had gedaan snapte hij er helemaal niets meer van. Ach, heeft hij het ook een beetje zwaar.
    Oh ja en dit is voor mij ook al ronde pffff 20 ofzo, dus ook dat maakt het moeilijk om het nog positief te zien.

7. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Dezelfde scheutje behalve ben ik op ronde 7. Ik ben pas 1 dag overtijd, heb hier de ongie krampen, alleen geen bloed.

8. bijtjebloempje

29 okt 2011
    78
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hallo!

Ik had de 19e ongsteld moeten worden.. hier is ook nog steeds niks zichtbaar :( Overmorgen heb ik een buikecho om te kijken of alles wel naar behoren werkt;)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi meiden,

toen ik zwaner was van mij zoontje testte ik de 1e keer ook negatief. Was toen 1 dag overtijd. 2 dagen later wel positief!

Succes!

10. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    En heeft iemand al nieuws????? Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden... vandaag maar weer even een nieuwe test halen!!! Ik vind het wel heel spannend hoor! :)

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    niet zwnager/niet ongi... ik weet nog steeds niets. Heb al een onderwerp geplaatst of het soms door etso pillen kan komen. Zit nu op dag 31. Kramperig, beetje bleod, maar zeker niet ongi...

12. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ik had 2 december ongesteld moeten worden (regelmatige cyclus van 27/28 dagen).
    Maar ook hier nog steeds geen ongesteldheid en een negatieve zwangerschapstest.
    Verders geen verschijnsel van een ongesteldheid die er aan komt en ook geen zwangerschapsverschijnselen.
    Aankomend weekend willen wij nog eens gaan testen.

13. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde ben nu pas 1 dag overtijd dus dat zegt misschien nog helemaal niks, maar normaal ben ik altijd regelmatig.
    vanmiddag had ik de vroege zw test binnen van zwanger en kids en deze was negatief!
    al had ik vanochtend wel een beetje rozige afscheiding met afvegen maar dat is nu ook helemaal weg... echt dat wachten pff hahah.
    hopen dat wel allemaal snel duidelijkheid hebben.

Liefs

14. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    helaas weer negatief. maar ben ook nog niet ongesteld...

15. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Hier nog iemand met t zelfde probleem! Inmiddels 6 dagen over tijd, n hoop symptomen maar steeds weer n nega test..

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Is het besmettelijk ofzo? Wat een hoop overtijd met neg testen! Misschien gekke gedachte, maar zou je bij koude minder hormonen aanmaken, of minder snel?

17. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Het was mij ook al opgevallen dat er aardig wat meiden nu overtijd lopen met negatieve testen.
    Wel heel apart!

18. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier ook nog een.....1 dec, nod, negatieve testen en geen ongi te bekennen. Ook geen symptomen.

19. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Hallo,

Ik ben nieuw hier, maar zit ook in dezelfde vervelende positie. Alleen ben ik al weer wat verder, want ik zit inmiddels op dag 75
    :$ en heb nog steeds geen positieve test en ook geen tekenen van ongie of zwanger.

De huisarts vindt het niks ernstigs, omdat ik al een dochter heb, heb ik mijn vruchtbaarheid bewezen. Maar toch vind ik dit wachten maar niks!

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @NI84, heb je al om een bloedtest gevraagd bij de huisarts?
    Als die negatief is, kun je misschien gaan temperaturen om een mogelijke eisprong te ontdekken.

Deel Deze Pagina