Overtijd maar negatieve test..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soulzusje, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Mijn huisarts zei: wacht maar rustig af, je cyclus moet nog stabiliseren na pilgebruik en als je over 2 maanden (half januari) nog niet ongie bent, dan wil ze me evt. doorsturen naar een gyn.

Ik test nu elke 2 weken, met 2 voor 5 euro van kruidvat. Misschien moet ik eens een andere test proberen.

Mijn huisarts is van het typje als je de natuur zijn gang laat gaan komt het vanzelf wel, zwangerschap moet je niet plannen en je moet je vooral niet druk maken.

Ik maak me ook niet echt druk, maar vind het nu wel echt lang duren...
    Zou nog liever morgen ongesteld worden. dan zou ik ten minste weten hoe het zit. Aan de andere kant kan ik dus al 2 maanden zwanger zijn, maar dan compleet zonder symptomen en met een negatieve test.

Pfff, heel verhaal... Maar dit zijn mijn twijfels....

Kortom, ik durf niet zo goed verder aan te dringen bij de huisarts... Ik ben al 2x langs geweest in 3 maanden :)

2. chila

chila Niet meer actief

Nou, hier nog een. Inmiddels 10 dagen overtijd maar nog niks te bekennen..Alleen negatieve testen. Laatst bij de huisarts geweest en die zei me nog even af te wachten, ondertussen ben ik nog steeds beroerd dus ik heb me gister weer gemeld en kan donderdag langskomen met ochtendurine en dan gaan ze verder kijken..

Heel vervelend dit!

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest. Die heeft mijn urine getest op zwangerschap en blaasontsteking. Zo wel geen zwangerschap als blaasontsteking ontdekt.
    Weer inwendig onderzoek gehad en baarmoeder ligt vrij laag.
    Over een week weer terug komen en word dan waarschijnlijk door gestuurd naar de gyn als er nog geen veranderingen zijn.

4. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hier nog iemand die overtijd is.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik had precies hetzelfde afgelopen ronde.
    Krampen, gevoelige (.)(.) enz enz behalve dan die positieve test.
    5 dagen later dan de ronde er voor toch gewoon ongie geworden.
    Het kan dat je later positief test, je ei later was of gewoon van slag af bent.
    Succes met geduld hebben

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Niet meer ;)

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongi, maar test nog steeds negatief. Wachten maar......

8. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Nou ik ben ook niet meer overtijd.
    Vandaag eindelijk ongesteld geworden.

9. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Ik nog steeds niet!!! wel weer een test gedaan vandaag maar die was weer negatief!!!! ik word hier een beetje gek van!!!!

10. Truus84

Truus84 Lid

4 dec 2011
    61
    0
    0
    Hier nog zo'n zelfde verhaal,
    Ben bezig met clomid ronde 3 zou 10 nov ongesteld moeten worden met een cyclus van 34 dagen.
    Werd niet ongesteld testen gedaan allemaal negatief.
    Ziekenhuis gebeld, langs geweest voor een echo, niet zwanger wel een heel dik baarmoederslijmvlies.
    Provera gekregen om de menstruatie op te wekken.
    1 dec. laatste provera gehad. nu nog steeds niet ongesteld.
    Zometeen het ziekenhuis maar weer eens bellen.
    Zou maandag een HSG scan hebben dus die zal ook wel niet doorgaan.
    Succes allemaal.

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Vandaag weer getest (ditmaal met de test waar ik bij mijn vorige zwangerschap positief mee testte), maar helaas weer negatief :(

Nog even volhouden dus, jullie ook succes!

Groetjes Ni84

12. Truus84

Truus84 Lid

4 dec 2011
    61
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Heb vrijdag met het ziekenhuis gebeld omdat ik nog steeds niet ongesteld was.
    Heeft ze overlegd met de gyn. maandag zou ik dan eerst een echo en een test hebben en dan als die negatief zijn dan zou ik de hsg scan hebben.
    Maar nou ben ik vandaag ongesteld geworden.
    Dus morgen maar weer bellen over dat de scan morgen niet door kan gaan en vragen wanneer het nu kan.
    Heeft 1 van jullie al eens eerder gehad dat je pas 11 dagen na de laatste provera ongesteld word? in het ziekenhuis vonden ze het vreemd, normaal word je binnen een week ongesteld.
    Iemand ervaring hiermee? en iemand al eens een HSG scan gemaakt? want daar zie ik wel erg tegenop.

13. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Toen ik het berichtje schreef kwam er wat red shit from my pantz :)

14. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hier ook negatieve testen en geen ongi..inmiddels op dag 42

:(

15. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Eindelijk ongesteld geworden na 77 dagen... nieuwe ronde, nieuwe kansen... Als het aankomende periode raak is, is de uitgerekende datum op de verjaardag van mijn dochter :)

Misschien helpt het wel!

Groetjes Fyrmi

16. irentje

irentje Lid

11 dec 2011
    16
    0
    0
    Ik ben nu drie dagen over tijd. De datum dat ik ongesteld had moeten worden was donderdag 8 dec. Ik wilde het ook allemaal heel graag weten dus de ene test na de andere gedaan gelijk, maar zelfs vanochtend nog een test gedaan van clear bleu ( die je al vier dagen voor je verwachte menstruatie kan uit voeren ) maar nog steeds negatief...

Jeetje, Vervelend toch dat wachten....

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Yeps ik had 13 dagen na provera...

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    haha, en dan heb je wederom 77 dagen aangehouden ;) Frustrerend he! Ik heb het ook gehad zo irritant..geen touw aan vast te knopen..wellicht is tempen wat voor jou?

19. chila

chila Niet meer actief

Hallo meiden, ik ben inmiddels een week of 2 overtijd. Ben al bij de dokter geweest maar die zegt afwachten. Heel vervelend. Ondertussen heb ik overal last van en slaap ik overal doorheen en ben ik smiddags al moe. Normaal ben ik een hele slechte slaper. Vaag! Zal dan ook nog wel bij het ontpillen horen. Iemand ervaring mee?

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Kan ook zijn dat je eisprong later is geweest. Heb had hiervoor een cycl van 42 dagen normaal 30.
    Nog ff afwachten hoop voor je dat je zwanger bent.

Deel Deze Pagina