11 dagen overtijd nu, maar ik denk dat ik een eisprong ga krijgen.. straks maar een ovutest doen (de laatste die ik heb) vind ik ook wel prima eigenlijk
ja dit had ik bij de andere zwangerschappen ook..maar nog nooit zoveel over tijd geweest. bij mij kan het niet anders OF ontpillen OF late hcg aan maken maar lijkt me sterk. Eigenlijk hoop ik ong te worden kan ik verder zo word ik er ook alleen maar frustie van! Succes xxx
Bloedtest zegt niet zwanger Ik zou weekend van 3 december eisprong hebben gehad, dus 12 dagen ongeveer.
Ook hier nog steeds negatieve test. Zo irritant! Zou dit ook door de etos zwanger worden tabletten kunnen komen? Heel vaag!
Mag je dan geen provera krijgen? Ik heb wel eens gelezen dat je idd van de etos zwanger worden pillen een langere cyclus kunt krijgen. Zelf werd ie van mij korter, maar dat is bij iedereen anders.
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen. Dacht ik wacht nog ff met naar de huisarts te gaan, mede omdat de ongi krampen weer terug komen, wel in lichte vorm. Dit had ik iets van 2 weken geleden ook al. Daarnaast merk ik dat ik nog niet naar de huisarts wil, ben er voor mezelf nog niet uit waarom niet. Misschien omdat ik geen negatief nieuws wil hebben, maar aan de andere kant wil ik het weten. Kortom: ben een beetje in de war.
ohja, dit is mijn officieel mijn eerste ronde, maar ben eerder 3 maanden met de pil gestopt geweest. Ik slikte toen microginon, daarna de diane. Dit was vorig jaar, meteen cyclus van 28 dagen. Ben toen weer met de pil begonnen vanwege wisseling van werk. Kan zijn dat er toch het één en ander veranderd is, maar dit is nu al dag 40 ofzo. Heb kwaaltjes zoals aders op borsten, kan dit ook opeens door ontpillen komen?
ik zou naar de huisarts gaan hoor!ik denk maar liever zo dan heb je duidelijkheid zwanger ja of nee als ik tegen 1 ding niet kan is het die onzekerheid! ik be net thuis heb een testje gehaald kruidvat 2 voor 5 en er was een heel licht streepje te zien na 5min! dus maandag maar weer ff opnieuw testen hoop dat het raak is! en ik hoop dat je zwanger bent! ik duim voor je!
en ik heb trouwens ook ongi krampen! maar dat is heel normaal als je net zwanger bent! bij mij begon bandepijn en steekjes al met 6 weken
Bedankt voor je reactie! Ben op dit moment ziek, buikgriep. Geen ongi krampen meer op dit moment, maar omdat mijn maag nu zo erg van streek is denk ik ook niet dat ik het zou voelen als het wel zo zou zijn.... Ben bang dat ik gister iets verkeerd gegeten heb (hebben gourmette) rlilie, ik hoop voor je op een positieve test morgen
Ik heb vandaag maar weer testen in huis gehaald. Hoewel dit mijn eerste ronde is vind ikhet toch vervelend om nu te wachten. Met welke zwangerschapstesten testen jullie? Ik heb al van alles in huis gehaald waaronder die 3gratis vroege teststrips van zwanger en kids. Iemand ervaring mee? Vind ze zo vaag leesbaar. Dacht dat ik een vaag roze streepje zag als ik hem tegen het licht hield maar achteraf dacht ik dat dat ook wel een streep kon zijn wat niets zou betekenen (streep erg ver naar links) de zwanger worden pillen van etos heb g even laten staan. Las dat je ook daarvan een lange cyclus kunt hebben. Dus .ga maar even gewoon aan de foliumzuur
Leanne: volgens mij zitten we zo ongeveer in hetzelfde schuitje. Net weer even zitten rekenen en zit nu op dag 44. Heb al heel wat testen versleten...... kortom: 16 dagen na nod.. Ben jij van plan om toch je menstruatie af te wachten of heb je een datum in je hoofd voor als dat niet gebeurd om naar de HA te gaan?
Ik klets mee! Ook langer dan n week overtijd! 30 dec had ik nog n negatieve test, dus hoop morgen positief nieuws te hebben hihih
Ohja, even een oproep, op de vorige pagina schreven verschillende vrouwen dat ze overtijd waren. Ben nu toch echt wel benieuwd hoe het met hun is. Kan iedereen melden of ze ongesteld zijn geworden, zwanger zijn, of nog steeds overtijd? Ik hoop natuurlijk voor iedereen dat ze kunnen melden dat ze zwanger zijn!!!!!
Ik ben al 68 dagen overtijd. Alleen maar negatieve testen, Ben met de pil gestopt in juni regelmatig cyclus gehad tot oktober. Ben al bij de HA geweest bloed laten prikken. Vrijdag de uitslag.
Oké het kan dus echt lang duren ik voel ook echt niks geen ongesteldheid opkomen. Normaal voelde ik een bepaalde tinteling in buik en benen en dan wist ik dat het zo ver was. Bleh. femmi ik denk dat ik nog wel even wacht om naar de huisarts te gaan. Mijn huisarts kennende zal zeggen dat ik nog heel even moet wachten. Dus denk dat ik er nog even 1a2 weken op wacht voordat ik eens bel. Je leest van immers heel veel mensen dat het even geduurd heeft voordat alles weer op gang komt!