@femmi: we zijn eigenlijk al bijna een jaa bezig, maar echt officieel is dit de 3e ronde (met ovutesten, foliumzuur, niet drinken enz enz )
Ik zit nu op dag 35 trouwens. En ben inderdaad ook zeer benieuwd naar alle anderen! Oei peet laat je even weten als en uitslag er is?
Dik 2 welem later omgesteld geworden.. Ben allang blij dat er iets gebeurt nu! Hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid!
Dankje babyengel, ik hoop het ook! Aan de ene kant balen dat je toch ongesteld werd, aan de andere kant fijn om van de onzekerheid af te zijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik hoop voor je dat deze ronde een mooie tweede streep opleverd!
Toyap, dat was bij mij vanochtend ook het geval! ik ga denk ik maar eens aan het temperaturen.. misschien word ik er dan iets wijzer van wat betreft mn eisprong en ongesteldheid? heb deze lijst gevonden: http://www.ovulatie-berekenen.com/wp-content/uploads/2011/12/Cycluskaart.pdf heeft iemand daar al ervaringen mee? of moet ik toch voor de ovulatietesten gaan om eens te kijken wat me te wachten staat? neem aan dat ik nu gewoon tot een ongesteldheid moet wachten... babyengel, inderdaad, 2 weken later ongesteldheid, liever zwanger, maar nu kun je in ieder geval verder!!!!