5 dagen overtijd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thymra x Xi, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Hoi

Ik ben nu 5 dagen over tijd (tenminste als ik van me cyclus uit ga van 28 dagen dat ik had toen ik nog aan de pil was) (Dit is de eerste cyclus zonder pil)

We zijn niet bezig met zwanger worden, de reden waarom ik gestopt ben was vanwege de diane pil, ik heb al wel een nieuwe pil gehad maar ik wil eerst kijken hoe mijn huid is zonder de pil om dan te oordelen of de nieuwe pil mijn huid erger maakt of juist niet. Mijn huid is ook de reden waarom ik aan de pil zit!

We hebben een keer onveilig seks gehad en dat was kort na mijn menstruatie. Dus de kans dat ik zwanger ben is echt heel klein.

Ik ga morgen mijn urine laten testen bij de HA voor zowel zwangerschap als blaasonsteking, ik ben benieuwd! Mijn cyclus kan ook gewoon langer duren omdat ik voor het eerst na twee jaar gestopt ben met de pil. Maar ben eigenlijk best wel zenuwachtig haha. Ik zou het wel leuk vinden als het wel zo is. ;)

Is hier iemand zwanger geworden na seks hebben kort na je menstruatie? dus op je meest niet vruchtbare moment? (of hoe zeg je dat?)

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ik ben ook gestop met de pil ergens in de laatste week van februari. Ik en mijn vriend gaan nu voor ons eerste kindje.ben 4 maar ongesteld geworden en uitgaande van een cyclus van 28 dagen ben ik nu 11 dagen overtijd. Afgelopen zondag een test gedaan die was negatief helaas.komende zondag ga ik nog een doen en hope dat deze positief is maar al denk ik zelf van niet.
    Het kan inderdaad het onpillen zijn dat je nu later ongesteld word dan normaal. Bij mij is dat ook nog maar even afwachten. Maar merk je morgen gauw genoeg of je zwanger bent of niet! Laat maar wat weten

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ga ervan uit dat het met ontpillen te maken heeft hoor, bij mij duurde het bijna een jaar voordat er weer een beetje structuur en regelmaat in kwam. Nog steeds niet regelmatig, maar beter dan toen ik net gestopt was met de pil.
    Er zijn overigens wel vrouwen die direct na het stoppen met de pil zwanger raakten hoor, maar aangezien je zegt dat je maar een enkele kans hebt gehad, denk ik niet dat je zwanger bent. Succes!

4. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

@ Roxannekuh Ik hoop voor je dat je snel positief test! Echt heel irritant die onzekerheid, zeker als je nog aan het ontpillen bent. :( Je lichaam houd je gewoon dan in de zeik. >.<

@Marriedgirl Ik denk idd ook het ontpillen, de test was negatief maar als het nog langer duurt dan moet ik weer even langs komen om nog een keer te testen. Ik hoop dat het snel komt, vind het maar niks haha

Deel Deze Pagina