geen kwaaltjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cat2, 15 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Gister had ik ongesteld moeten worden. Vorige maand had ik 2 dagen lang veel menstruatiekwaaltjes. Uiteindelijk dus ongesteld geworden. Nu heb ik helemaal nergens last van. Zou ik dan misschien zwanger kunnen zijn? Of zegt dit niets? Ik ga vandaag sowieso een test halen.

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Sorry, maar in mijn ervaring zegt dit niets. Ik heb zo'n beetje alle kwaaltjes van de wereld gehad, zowel terwijl ik zwanger en niet zwanger was en hetzelfde geldt voor totaal geen kwaaltjes. Maar volgens mij wordt er wel eens gezegd dat de kansen op een zwangerschap het grootst zijn als je iets voelt (of niet voelt) wat je normaal wel voelt. Dit lijkt me echter alleen "betrouwbaar"als je al lang bezig bent en veel vergelijkingsmateriaal hebt. Als je pas een paar maanden bezig bent, kun je dit eigenlijk nog niet goed beoordelen en is de kans op toeval te groot.
    Ik zou inderdaad even testen. Ik zal duimen. Succes!

3. vrouw33

vrouw33 Actief lid

10 jun 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen gewoon testen!! De enige manier om het ZEKER te weten.
    Zeker als je NOD gister was zou je nu al wel iets moeten kunnen zien.
    Hou je ons op de hoogte??

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij de dames aan.

5. cat2

cat2 Niet meer actief

#5 cat2, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2013
    ik heb getest maar deze is negatief. We wachten nog even af, misschien word ik alsnog ongesteld. Ik hoop alleen niet dat ik weer een paar maanden geen menstruatie heb. Dat zou wel vervelend zijn. Ik zit nu op dag 36 van menstruatiecyclus. Heb nu 1 cyclus van 76 dagen gehad, 1 van 35 en 1 van 28 dagen. Heel onregelmatig dus.

6. cat2

cat2 Niet meer actief

Nog steeds geen menstruatie. Wat denken jullie gezien mijn cyclussen, zou ik straks weer 2 maanden niet ongesteld worden? Dat hoop ik echt niet. Ik heb destijds een verwijzing van de ha gekregenn om een echo te laten maken om te zien wat er aan de hand was. Maar net daarvoor werd ik toch ongesteld dus de afspraak is nooit door gegaan. Ik heb de verwijzing nog liggen. ik denk dat ik maar afwacht en als ik weer 2 maanden niet ongesteld ben dat ik dan toch een afspraak maak voor een echo. Misschien is het toch pcos of zo.

Toch heb ik 31 mei/1 juni een in mijn ogen positieve ovutest gehad. Ik ben dan nu 1/2 dagen overtijd. De test geeft negatief aan. Kan dit over een week ineens positief zijn of negatief is negatief? Ik ben er niet zo in thuis.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Heb je vaker cyclussen van 76 dagen of was dat maar één keer (misschien van ontpillen)? Als je vaker van die lange cyclussen hebt zou ik inderdaad een echo laten maken. Bij pcos kun je ook positieve ovulatietesten zonder eispong hebben. Is je cyclus normaal zo tussen de 35 en 28 dagen dan zou ik gewoon even afwachten. Dit is nog vrij normaal. Het kan ook zijn dat je luteale fase gewoon een keer wat langer is. Deze hoeft echt niet elke maand precies hetzelfde te zijn. Als je 1 juni nog een positieve ovutest had kan je eitje 2 of 3 juni zijn gesprongen. Dan zou 3 of 4 juni 1 dpo zijn en zit je nu op 12 f 13 dpo. Je luteale fase kan wel doorgaan tot 15 dpo, dus dan zou je helemaal nog niet overtijd zijn :).

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hoeveelste cyclus dag zit je nu? Ik zie nl wel verbetering (76-35-38)

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb maar 1 keer een cyclus van 76 dagen gehad. Het is mij nog steeds een raadsel wat dat was. Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil dus ontpillen zal het denk ik ook niet meer zijn.
    Ik zit nu op dag 37. Bedankt voor de info over dat de fase deze keer gewoon wat langer kan duren. Dat wist ik niet. Ik wacht nog even af. (wat kan ik anders doen :) )

10. cat2

cat2 Niet meer actief

Op dit moment nog niet ongesteld. Wel had ik vandaag een klein beetje bloed bij het slijm zitten. De rest van de dag niets meer. Ik ga er van uit dat menstruatie eraan komt. Dat zal dan dag 42 of zo zijn. Het zal geen innestelingsbloed zijn geweest denk ik?

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    ik zou gewoon eens rustig afwachten. Ik ben ook al een jaar bezig en een jaar geen pil gebruik meer, plus afgelopen maand een mk en mijn cyclussen zijn ook erg lang en onbetrouwbaar. Wil niet zeggen dat je gelijk pcos hebt. Als je het niet vertrouwd naar de dokter gaan en anders rustig afwachten, jezelf niet gek lopen maken ;)

12. cat2

cat2 Niet meer actief

Nee heb je gelijk in eviiii, De afgelopen tijd werd ik er eerlijk gezegd wel een beetje gek van. :)

Nou gister ongesteld geworden na 41 dagen. Mijn afgelopen cyclussen zijn nu zo: 76-35-28-41

Heeft iemand nog enig idee wanneer ik zou moet starten met testen? Ik weet het niet zo goed nu.

13. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Bedoel je ovutesten of zwangerschapstesten?

Met een onregelmatige cyclus is dat heel erg lastig.....

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Als jij je verwijzing in huis hebt, zou ik gewoon gaan!

Kan je even met gyn overleggen hoe of wat!

Deel Deze Pagina