Ik weet niet of ik nu effectief iets zie of het gewoon is omdat ik iets WIL zien... Denk zaterdag heel even een innestelingsbloeding gehad te hebben, dacht dat het ms was maar sindsdien niks meer... Misschien test ik ook gewoon weer veel te vroeg, met mijn onregelmatige cyclus... Help?
Zie wel iets, maar kan er niet veel van maken vd kleur. Als je mischien zaterdag innestellingsbloeding denkt te hebben gehad dan zit je ong 4 a 5 dgn voor je nod! Zou morgen nog een keer testten of je streepje duidelijker word (is de kleur roze is het echt?)
Zit op mijn werk en wilde toch nog snel een test doen... Dus vroeg gekomen, test gedaan maar ASAP in papier de vuilzak in
Het feit dat jullie al niet denken dat hij OMO wit is vind ik op zich al positief... Vorige testen die ik had gedaan waren dat steeds, maar heb ook nooit eerder zo'n soort innestelingsbloeding (klinkt echt heftig, in feite waren het gewoon wat druppels bloed bij het afvegen hoor ) gehad...
Lijkt of er een schaduw op zit, kan ook door de kleur vd streep komen Vind hem grijs op de foto. je zit nog 4 a 5 dgn voor nod, en innestellingsbloeding is op zich al een goed teken
Geen flauw idee, deze maand echt niks bijgehouden... IN april: Neg ovutest 22/4, pos ovutest 23/4 , geklust 3 dagen errond en niks... Zat wel op een cyclus van 43d vorige keer, heb al eens 33 gehad ook ... Zoals gezegd: Geen idee...
Erg vreemd , 23 april een positieve ovutest dan je ei op zijn laat 25/26 april. Normaal gesproken is je nod gemiddeld 14 dgn erna Dan zou je eigenlijk volgens mij een maand je menstruatie hebben overgeslagen..... En als je dan zo,n test heb dan zou hij toch duidelijker moeten zijn. Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben