Hai iedereen Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil, mijn cycli waren 25,24,24dg. Ik heb altijd 2 dagen licht bruinverlies voor de ongi echt begint. Op de 11e dag deze maand hebben we het gezellig gehad . Ik had veel slijm op de 10e dag en vroeg in de nacht van 10e op 11e dag had ik echt pijn in mijn eierstok. Ik heb vermoedelijk mijn eisprong dus op dag 10 of 11 gehad. Omdat mijn vriend niet thuis was tussen de 6e en 10e dag voor werk hebben we alleen op dag 5 en 11 's morgens kunnen klussen. Grote kans dat het te laat was. Ik was er dus helemaal niet vanuit gegaan dat het eventueel raak zou kunnen zijn. En nu op de 26e dag, dus 2 dagen over tijd, nog geen spoor van een ongi. Zelfs geen bruinverlies. Wel veel last van mijn darmen en dus ook een soort van menstruatiekrampen die komen en gaan. Herkennen dames dit patroon? Normaal wel bruinverlies en in de maand van zwangerschap niks? Heb die Kruidvat 2 v 5 testjes gekocht en wilde vandaag testen, maar ik durfde gewoon niet.. bang voor de teleurstelling denk ik. Denken jullie dat er een kans op zwangerschap is en raden jullie aan te testen of nog een weekje te wachten gezien ik pas 4 maanden geleden gestopt ben met de pil. Of zijn die kenmerken van de eisprong op de 10/11e zo duidelijk, dat ik op dag 24/25 wel had moeten menstrueren? Sorry voor het lange/onsamenhangende verhaal. Ik denk dat ik het ook ff van me af wilde schrijven Thanxxx! groetjes, Felice
Hoi, Tja, als je menstruatie uitblijft zou ik er toch een test tegenaan gooien, hoor! Ik bedoel, je zult echt niet de eerste zijn die binnen een half jaar na pilstop zwanger is! Heel veel succes!! Groetjes Patricia
Hoelang heb je de pil geslikt? Misschien eind deze week toch voorzichtig een testje wagen..? Wie weet
Mijn gyneacoloog vertelde dat wanneer je ei-pijn hebt dit betekend dat je ei vaak al gesprongen is. De pijn krijg je doordat er vocht en soms wat bloed vrijkomt bij de eisprong en dit in je buikholte terecht komt. Maar als je al overtijd bent zou ik zeker een testje wagen hoor!!
hier ook maand 4 raak geweest. ik zou zeker testen als je overtijd bent. je bent er nu toch ook de hele tijd mee bezig! ik duim voor 2 mooie strepen!
Dat is een mogelijkheid, maar...... Ik heb tig inwendige echo's gehad in verband met vruchtbaarheidsbehandelingen. Maar eipijn was bij mij toch echt het doorgroeien van de follikels. Zodra die pijn totaal verdwenen was, was mijn ei pas gesprongen. Conclusie: je kunt er geen peil op trekken. Elke vrouw is anders blijkbaar.
Dankjewel voor jullie antwoorden! Ik heb rondom de eisprong duidelijk gevoeld en of deze op de 10e dag of 11e dag is geweest maakt nog steeds dat ik dan eigenlijk op dag 24 of 25 ongesteld zou moeten worden. Ik zit nu op dag 27. Maar goed het blijft natuurlijk een lichaam en geen model Gezien de weinige gemeenschap is de kans heeel klein maar ik begin nu toch ergens hoop te krijgen! Ik denk dat ik vanavond maar gewoon een testje moet doen. Ik heb wel nog steeds met vlagen lichte buikpijn. Dus dat weerhoud me van testen omdat het lijkt of de menstruatie eraan komt. Iedereen die aant het proberen is veel succes! En als het al is gelukt; geniet ervan! Ik laat jullie iets horen als ik wat weet! Groetjes Felice
Elke vrouw is idd anders, ik heb precies hetzelfde als Be Happy qua ovulatiepijn. Als ik het goed gelezen heb dan zou het zeker kunnen hoor, want als je eitje is gesprongen die nacht en je hebt 's ochtends nog sex gehad dan kan het. Een eitje kan toch tussen de 12 en 24 uur vruchtbaar blijven? Of er lag nog een voorraadje van die andere dag haha Maar spannend joh! Succes!
Slijm is er alleen als de eisprong nog moet komen. Die is er dus op zijn vroegst op dag 11 geweest. Waarschijnlijk iets later. Pijn kan dagen aanhouden dus dat zegt niks (kan ook eerder beginnen dan de eisprong zelf). Als je rekent vanaf dag 11 dan zit je op dag 26 op 1 dag overtijd. Ik denk dat de eisprong wat later was (klopt ook beter met de cyclus; 10 of 11 is erg vroeg maar niet onmogelijk) dus test over een paar dagen weer
Ik heb n0g niet getest he Ik had 's ochtends op dag 10 veel slijm, tenminste veel meer dan de dagen ervoor. Dat bleef die dag aardig aanwezig. Van vrijdag op zaterdag nacht voelde ik de pijn.. omdat ik natuurlijk maar korte cycli heb van 24/25 dagen was ik bang dat mijn ei op dag 10 laat in de avond/begin nacht geweest was en ik te laat was met klussen (eind ochtend dag 11). ik had iig op dag 10 de meeste slijm. Heb verder geen klachten buiten darmklachten ineens en een beetje opstootjes.. maar je hoopt zo!
Ik heb net een test gedaan.. en een onduidelijk resultaat Het is natuurlijk 's avonds en ik zie een heel licht roze streepje, maar mijn vriend zegt dat dit totaal geen zekerheid is.. en wil niet blij zijn voor dat hij een donkerdere streep ziet, haha, mannen! Ik krijg de foto niet geupload ik denk dat ie te groot is.
ik zie hem duidelijk en je weet wat ze zeggen he een streep is een streep en die kom echt alleen als je zwanger bent hoor. Dus bij deze voorzichtig Gefeliciteerd
Nou ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor aan de foto te zien. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!