Overtijd maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Demi2011, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi2011

Demi2011 Nieuw lid

13 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Lees al heel lang mee op dit forum en nu heb ik toch ook zelf even een vraag ☺.
    Ik weet niet meer zo goed wat ik moet verwachten en denken, zitten in onze 8e ronde voor ons 2e kindje. Nu heb ik deze maand een late eisprong gehad, had pas op dag 18 een positieve ovulatietest. Vandaag zit ik op dag 33 terwijl m'n langste cyclus de afgelopen 8 maanden 31 dagen is geweest. Ik heb al wel vanaf dag 27 lichte krampen in m'n buik en lage rugpijn. Dacht dan ook m'n ongesteldheid zit er weer aan te komen. Maar het zet niet door, voel tot nu toe iedere dag wel wat in m'n buik en rug maar niet heel erg. Terwijl ik normaal maar 2 dagen van te voren beetje kramp voel en echt flinke krampen heb op de dag dat ik ongesteld moet worden.
    Ik heb ook nog eens op dag 31 een heel klein sliertje roze afscheiding gehad. Dat was het voor de rest nog helemaal geen bloedverlies of donkere afscheiding. Nou heb ik gisteravond een zwangerschapstest gedaan, een digitale van cb, maar deze was dus negatief.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Met het overtijd zijn, negatieve zwangerschapstest en de lichte krampen??

Verder heb ik vrijwel geen symptomen van zwanger zijn, ben beetje misselijk en heb helemaal geen eetlust maar dat zal wel van de spanning zijn haha.
    Word er zo onzeker van, weet dat 8 maanden nog helemaal niet super lang is maar iedere maand is het weer een teleurstelling. Ga allemaal dingen in m'n hoofd halen of het nog wel goed zit daarbinnen ( ons eerste kindje is met keizersnee geboren wie weet hebben ze wel iets geraakt 😉).

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    je hebt in de avond een test gedaan, ik zou als eerste zeggen ga morgenochtend even testen met ochtendurine, en als die ook negatief is dan zal je cyclus deze x wat langer zijn?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    p.s. je hoeft niet elke x een CB digitaal te doen hoor (niet te betalen) bij de kruidvat kun je voor 5 euro 2 zwangerschapstesten kopen die erg gevoelig en betrouwbaar zijn! succes

4. mvRoosenMuffin

mvRoosenMuffin Actief lid

12 feb 2014
    177
    0
    0
    al 5 jaar gezinsbegeleider
    NULL
    Ik herken het heel erg! Ik ben nooit zo mijn dagen aan het tellen geweest, maar wel overtijd, negatieve test. Dit keer geen krampjes, met Roos* wel. Ik zou het nog een weekje afwachten. En dan nog een testje doen als menstruatie wegblijft.

5. Demi2011

Demi2011 Nieuw lid

13 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor antwoorden. Ik ga idd morgen ochtend nog maar een test doen denk ik. Ga jij pas weer over een week testen mvRoosenMuffin??? Weet je wanneer jij je eisprong gehad hebt?? Weet gewoon niet goed wat ik ervan moet denken. Ook al is m'n eisprong wat later, krijg eigenlijk altijd max 15 dagen na een positieve ovulatietest m'n menstruatie. Als je het zo bekijkt zou ik het dus vandaag moeten worden maar voel haast niks. En dat sliertje roze afscheiding vind ik ook zo gek, heb ik nog nooit gehad!!

Deel Deze Pagina