Overtijd maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rdas, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb momenteel hetzelfde, had 2 dagen geleden ongesteld moeten worden (er van uitgaande dat mijn luteale fase 11 dagen is, wat tot nu toe het geval was). Op mijn FF kaartje is duidelijk te zien wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dus kan dan eenvoudig uitrekenen wanneer ik ongesteld *hoor* te worden. Mijn temperatuur is -en blijft- opvallend hoog, maar had vanochtend helaas ook een negatieve 2v5 in mijn handen.

Gevalletje 'geen bloed geeft moed!'

Laten we duimen voor elkaar :)

2. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hoi naatje86
    Zojuist ook weer een test gedaan (echt dom want het antwoord wist ik al) helaas dus weer negatief. Ik heb hem in allerlei soorten lichten gehouden maar niks te bekennen :( en ik hoor altijd zoveel positieve verhalen over de kruidvat testen dat deze erg gevoelig zijn :( ook de krampjes zijn ondertussen weer toegenomen. Ik ben toch bang dat het vannacht gaat doorbreken. We zullen zien! Erg he die spanning! Ik maak me helemaal gek! Mja ik wil het zo graag helaas is het niet te plannen

3. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor Rdas, ik hoopte ook dat de kruidvat-test het wel zou 'doen' :) Test je normaal wel met ochtend urine?

Voel momenteel de lage rugpijn die ik altijd voel als mijn ongesteldheid er aan komt, dus zal bij mij ook wel morgenochtend doorbreken...

4. Rdas

Rdas Niet meer actief

Nee helaas niet met ochtendurine. In de ochtend denk ik nee ik wacht nog een dagje maar dan in de middag begint het toch te kriebelen. Ik had wel een paar uur niet gedronken van te voren. Net weer eens een tampon erin gedaan maar nog geen bloed te bekennen. Alleen maar heel veel plakkerige witte afscheiding. (Sorry voor de details) haha die lage rugpiin heb ik ook weer een beetje. Pff het is wat met dat wachten!

5. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer het altijd met ochtendurine, kan net het verschil maken tussen geen streepje of een licht streepje. Zeker als het nog maar net voor of na je NOD is

6. Rdas

Rdas Niet meer actief

Oke ik wacht even af tot dinsdag of donderdag haha maar denk dinsdag :p mits het dan nog niet is doorgebroken! We duimen voor elkaar!

7. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Miss ben je aan het ontpillen. Mijn cyclus heb ik zozeer niet in de gaten gehouden maar het duurde wel altijd langer dan 21 dagen ik was ook een week over tijd en toch ongesteld vond t erg jammer maar daarna gelijk zwanger dus wie weet meid :)

8. Rdas

Rdas Niet meer actief

Gelukkig nog niks doorgebroken. Wel weer die lage zeurende rugpijn. En bij jullie?

9. Naatje86

Naatje86 Lid

1 mei 2014
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zag vanochtend dat mijn temperatuur flink naar beneden is gekelderd dus verwacht elk moment ongesteld te worden. Helaas, op naar de volgende ronde!

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Rdas:

Zo herkenbaar wat je zegt!! Ik had voor nod ook bijna elke ochtend dat k snel ging plassen en smiddags kon ik me niet bedwingen en verspilde alsnog n test. Zo stom he?

11. Rdas

Rdas Niet meer actief

Oh dat meen je niet wat balen zeg :(
    Ik ben het nog steeds niet. Maar wel hoofdpijn, krampen, rugpijn etc.

12. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Rdas, ik zit ook op 'het wachtbankje'....

De onzekerheid is killing!!
    Heb ergens zoiets van, laat die ongesteldheid maar komen, dan kunnen we weer verder met de volgende ronde!

13. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hallo missblue ja het is vreselijk irritant. Hoeveel dagen ben jij al overtijd? Ik al 4 nu en nog geen bloed te bekennen, wel de pijn. Vreselijk irritant en erg nieuw voor mij. Ik wil de hele tijd testen maar ben bang voor een negatief resultaat :( aangezien die gisterenmiddag ook negatief was.

14. MissBlue

Ik ben 9 dagen overtijd.
    Heb op 6 en 9 augustus een test gedaan, beide negatief.
    Ben al een tijd gestopt met de pil en heb dit ook nog niet eerder gehad!
    Mijn eigen huisarts is nog 3 weken met vakantie, anders had ik 'm even gebeld voor advies...

Ik snap je frustratie dus heel goed! Stiekem krijg je toch hoop...
    Als ik jou was, zou ik over een dag of 2 toch weer een test doen.
    Je weet maar nooit..!

15. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ben blij dat ik niet de enige ben! Al 3 maanden gestopt met de pil en drie goede cyclussen gehad 28-27-27 en nu al op dag 31. Erg vreemd en heel rare buikkramp. Ja ik probeer woensdag weer te testen echt spannend.!
    Wat raar al 9 dagen overtijd pfff echt verschrikkelijk die onzekerheid he! Ik duim voor je!

16. MissBlue

Dankje :)
    Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is, aangezien ik 2x negatief getest heb, maar ergens toch nog een klein beetje hoop...
    Iedere keer weer afwachten maakt het zo frustrerend! Dus ik zeg: kom maar op met die ongesteldheid, dan kunnen we 'door naar de volgende ronde', of laat me positief testen. Bij voorkeur het laatste :D

Ik hoop voor jou ook dat je snel duidelijkheid krijgt, het een of het ander.
    Het duurt nog even tot woensdag, maar ik duim ook voor jou!

17. Rdas

Rdas Niet meer actief

Ja ik ben ook bang dat het niks wordt. Ook 3 keer negatief getest. Donderdag, zaterdag en gisteren. Erg vreemd. Waarom testen dan sommige al voor hun nod positief? Dus ben bang dat het ook niks meer wordt :( durf eigenlijk niet eens meer te testen mja

18. Rdas

Rdas Niet meer actief

Helaas net heel heftig ongesteld geworden :( snik

19. MissBlue

Oh shit... :(

Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent....
    Op naar een volgende ronde!
    Succes ;)

20. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah Rdas, niet leuk!

Hier ook nog niets. Fertiliteitsarts gebeld en die gaf aan dat mijn ei misschien later is gesprongen en ik een langere lf zou kunnen hebben, woensdag en zaterdag nog een keer testen en als ik niet ongi wordt en geen posi test, maandag weer bellen.

pfff....

Deel Deze Pagina