hallo, Even kort mijn verhaal, in juli ben ik bij 9wk gecuretteerd. Bij 8wk begon ik op de dag dat ik normaal menstrueer te bloeden. Ik heb het hartje nog wel zien kloppen, helaas is het toch misgegaan. Na 6wk had ik een controle afspraak in het ziekenhuis. Op de echo zag je een schone baarmoeder en eierstokken die zich vulde met eitjes. Het was een positief gesprek. Helaas bleef een echte goede menstruatie uit. Ondanks de menstruatie die steeds uit een aantal druppels bestond, wel regelmatig was en er een duidelijk 'ei' piek te zien was (ovulatietesten), werd ik niet zwanger. Na 14wk aan de bel getrokken en opnieuw bij de gynaecoloog beland. Die stelde voor een hysteroscopie te doen om Asherman uit te sluiten, helaas konden ze de baarmoeder niet in komen (te nauw). Daarom werd er gekozen voor een hysteroscopie onder narcose, deze was gisteren. Ze hebben 1 eierstok / holte goed kunnen zien, de anderen helaas niet. Dit kan of betekenen dat de holte dicht zit of dat er misschien een afwijking is bij de baarmoeder, ze had het over splitsing of een anderen vorm? Er is wel iets verkleving weggehaald maar niet heel veel. Wel weet ik dat ik een gekantelde baarmoeder heb, dit was bij de 8wk echo gezegd. Het kindje konden ze niet vinden omdat het in de top van de baarmoeder zat. Wie herkend dit en heeft positieve verhalen ( negatief mag ook) Ik moet over een aantal weken weer terug naar het ziekenhuis.