Ik vraag me het volgende af.. Ik heb 2x een vmk gehad afgelopen 2 maanden. Ik kan me herinneren dat ik vóór de positieve test al gevoelige borsten had, witte melkachtige afscheiding, borrelende darmen. Maar waar ik het de laatste keer (ik testte op 9 dpo positief) meteen aan merkte waren mijn tepels, ze waren donkerder. Zei toen nog tegen mijn man "wedden dat ik positief test" en dat was ook zo. Helaas ging het mis. Zit nu op 7dpo en op een beetje duizelig bij opstaan in ochtend na (zal wel niks ermee te maken hebben) echt geen van bovengenoemde symptomen. Ook geen "progesteron" klachten gehad na ei deze keer. Zou het toch nog kunnen? Of zijn de kansen verkeken?
Je kan een latere bevruchting gehad hebben en er zijn ook kansen dat je pas positief test op de dag dat je menstruatie uit blijft. En vrijwel heb je sneller geen klachten dan wel na de bevruchting en beginnen de klachten later pas. Ik zou gewoon geduldig afwachten. En later nog eens testen. Ik duim voor een dikke positieve test!
Ongemerkt vergelijk je het toch met de vorige keren. Dus "baal" een beetje dat ik nu nergens last van heb. Klinkt beetje raar haha
3 zwangerschappen en 3 x verschillende klachten. Lees hier ook dames die dachten dat het echt niet raak was omdat ze niks merkten. Kan dus alle kanten op! Ik duim voor je