overtijd maar negatieve test....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Noodles, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Ik ben nu 2 dagen overtijd. Eigenlijk al meer, omdat ruim 2 dagen voor mijn menstruatie doorzet ik altijd al bruin bloedverlies heb. Ik ben 4 keer eerder zwanger geweest, waarvan 1 kindje en 3 miskramen. Alle keren als ik een test deed voor mijn NOD, was ik overduidelijk zwanger. Ik ben 33 en nog nooooiiiit in mijn hele leven overtijd geweest zonder dat ik zwanger was. Half april ben ik gecuretteerd vanwege een miskraam, maar ik ben half mei gewoon ongesteld geworden. Heb ook ovulatietesten gedaan deze maand en een eisprong voorbij zien komen. Ik zit nu op 14 dagen na de eisprong (normaal word ik op 12 dagen na de eisprong ongesteld en heb ik vanaf 10 dagen na de eisprong een beetje bruin bloedverlies). Vanmorgen een clearblue met ochtendurine gedaan, deze was negatief (niet zwanger). Er stond wel een heel licht streepje in het scherm, maar in de bijsluiter staat dat je daar niet naar mag kijken. Wat moet ik hier nu van denken? Kan ik de conclusie trekken in ieder geval niet zwanger te zijn? (ik voel me niet zwanger) Hoe kan het komen dat mijn menstruatie ineens uit blijft?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,
    Ondanks dat je altijd regelmatig was kan het toch zijn dat je deze keer enkele dagen verschilt. DIt komt echt vaker voor en is niet erg.
    Wat je kan doen is nog een test of je volgende cycles afwachten.

Imke

Deel Deze Pagina