hallo ik ben op 5 juni voor het laatst ongesteld geweest heb al 3 testen gedaan overdag maar uitslag negatief had afgelopen vrijdag 2 druppels bruin rood bloed en daarna helemaal niets meer heb vrijdag een afspraak bij de dokter is het dan mogelijk als de uitslag negatief is dat er dan al een bloedtest kan worden gedaan hoop dat ik vrijdag meer duidelijkheid heb
Zit in hetzelfde schuitje.... Ben 6 juni voor het laatste ongesteld geweest en ben nu ook overtijd. En helaas negatieve testen! Echt balen. Elke keer als je een klein steekje of krampje in je buik voelt denk je: nu ga ik ongesteld worden!!! Maar tot op heden nog niets.....
Spannend hoor! Misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt? Mijn ervaring is (met mijn huisarts) dat ik weer naar huis werd gestuurd en moest afwachten. Uiteindelijk na een paar weken mocht ik bloedprikken... helaas negatief. Ik hoop dat jullie alsnog snel positief testen! Groetjes Cyntje78
Zometeen Nog maar ff een test halen en dan een x testen nog steeds geen ongesteldheid dus blijf positief
Ik ben de laatste keer op 21 mei ongesteld geweest, eigenlijk heb ik maar 5 druppels bloed verloren? Ik heb er al heel wat negatieve test opzitten met telkens een duidelijke indrooglijn . En nu ben ik het beu en ga ik naar de dokter om bloed te gaan prikken !
Ik had dit vorige maand ook. Ik had na ca 7 dagen na ovulatie licht bloedverlies gehad (spotting/ heel licht roze, echt totaal niet passend bij menstruatie/ook geen buikpijn ofiets terwijl ik normaal echt ziek ben). Na 10 dagen overtijd een bloedtest gehad en was ook negatief... toen ben ik gaan temperaturen en vond mn temperatuur behoorlijk laag. Na aantal weken toch weer een ovulatie gehad... dus heb toen gewoon een menstruatie over geslagen (het was toen zo licht; alleen met afvegen lichtroze.... ik noem het nog steeds geen menstruatie), maar het was het blijkbaar wel.... Wil je niet te negatief stemmen,... ik herken al je frustratie, op gegeef moment hoop je gewoon dat je toch gewoon ongesteld wordt dan weet je iig waar je aantoe bent.... Ik hoop dat je toch wel zwanger bent, en gewoon zo iemand bent die te laat/weinig HCG aanmaakt... Liefs Lotte
ik heb net getest zie me banner hij was niet heel errug donker maar wel duidelijk zichtbaar we zijn errug blij het is mijn 2de kindje samen ons 1ste kindje het was pas de 1 ste ronde en gelijk al zwanger
Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van meis! Haha, vind het wel komisch dat alle meiden hier op het forum al in paniek raken als ze 5 dagen overtijd zijn... Ben benieuwd hoe ze zouden reageren als ze ineens 55 dagen overtijd zijn! Hihi!
Gefeliciteerd Skattie, zit een beetje in hetzelfde schuitje. Nega testen maar geen ongi te bekennen. Ben echt nog nooit overtijd geweest behalve met het ontpillen. Nou ja we wachten af zaterdag nog maar eens testen
Hoi hoi, ik ben nieuw op dit forum.. Ik ben Meike en 25 jaar. Ik ben getrouwd en ben sinds januari gestopt met de pil ( na 7,5 jaar ) omdat wij graag een kindje willen. Op 30 april werd ik voor het eerst weer ongesteld.. Ik ben nu 7 dagen overtijd en heb vandaag een test gedaan , maar deze was negatief.. Ik heb ook nog geen gevoel dat ik ongesteld ga worden.. Heel vervelend. Als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben geweest ga ik nog maar eens een test doen... Liefs Meike
Skattie1985 van harte gefeliciteerd!! Ik ben even niet online geweest ivm drukte dus ik was helemaal verrast toen ik je goede nieuws las!!! Als ik het goed begrijp had je dus eerst een aantal negatieve testen en nu dus eindelijk een positieve. Voel je je ook anders lichamelijk? Misschien moet ik ook nog eens een test doen. Ik heb afgelopen maandag de laatste test gedaan: negatief. Maar ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel pijnlijke tepels en ben erg moe. Echt super voor je!!!!!!
he liessie83 Dank je wel Ja had 4 negetieve testen toen 1tje licht positief en bij de dokter duidelijk positief. Heb alleen last van krampen en rugpijn en af en toe misselijk en last van me borsten en sneller moe voorderest voel ik me gwn hetzelfde ik hoop voor je dat je ook snel een positieve test heb geen ongesteldheid is hoop laat je ffies weten als je getest heb?
Ik ben vanmiddag na het werk toch maar even naar de Kruidvat gegaan en heb 4 testen gehaald...... Wij hebben in het dorp geen Kruidvat dus ik moest steeds van de dure testen halen. Denk, sla nu maar ff goed in! Ik ga morgenochtend testen...
Vanmorgen getest, negatief. Best balen, maarja, nu gewoon hopen dat ik snel ongesteld wordt. Dit onzeker is echt niks hoor.