Beste dames, ik heb een vraag. Ik woon in Dubai en ben hier bezig met een IUI behandeling. De eerste keer IUI ovuleerde ik te snel dus mijn 2de poging nu is dus eigenlijk effectief de eerste keer. Na de IUI procedure vroeg ik of ik gewoon mag verder sporten en de arts zei geen probleem. De laatste 3 maanden tennis ik 1 keer per week maar dus deze week ben ik 2 keer geweest. De tennisleraar liet me enorm rennen en daarbovenop is de buitentemperatuur 42 graden. Volgens mijn dokter is dit okay, maar ik begin me zo zwaar zorgen te maken, ik denk dat ik misschien beter stop tot ik de zwangerschapstest heb gedaan? Wat denken jullie? Heb ik nu een fout gemaakt door te tennissen deze week? Ik begin vanalle pijntjes te voelen in mijn buik en voel me superschuldig.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Volgens mij heeft dat allemaal geen invloed op een eventuele innestelling. Maar als jij je er beter en geruster bij voelt om (tijdelijk) te stoppen dan moet je dat gewoon doen. Wij en je dokter kunnen hier wel allemaal roepen dat het niet uitmaakt, maar als je er toch niet gerust op bent helpt dat natuurlijk ook niet. Verder wil ik je nog heel veel suc6 wensen met je behandeling(en) en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Ik sluit me helemaal aan bij mermaid: doe waar jijje goed bij voelt! ALS het dan onverhoopt niet verloopt zoals je wilt, hoef jij je in ieder geval niet schuldig te voelen of te denken "Had ik nou toch maar (niet)..."
Jammer genoeg vandaag mijn regels doorgekregen. Zware teleurstelling. Volgende stap IVF. Thanks voor de berichtjes dames..