Hey Meiden! Ik ben vandaag 9 dagen overtijd... maar de testen blijven negatief!! Ik heb de testen van de kruidvat gedaan. Of moet ik zo'n dure test gaan halen? Ik weet het echt niet meer. Misschien moet ik er wel gewoon vanuit gaan dat ik dit keer een lange cyclus heb. Wat denken jullie? Dit zijn mijn cyclussen van de afgelopen maanden; 28-32-30-33-36 Liefs, Linda
Hoi, wat herkenbaar allemaal... ik ben 14 juni voor het laatst ongi geweest. Heb vorige week zondag getest... negatief en vanmorgen weer.. en weer negatief. Ik heb vorige week zaterdag wel 2 druppels bloed gehad maar verder niets... vandaag dus dag 35. Ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. had tot donderdagavond ook gevoelige tepels en vollere borsten... dat is nu over. Ik hoop dus snel ongi te worden.. kunnen we op naar de volgende maand.. irritant hoor dat onbetrouwbare lichaam... groetjes
Morgen al een week overtijd! Ben benieuwd of morgen mijn test wel positief is en hoop ik dat ik wat duidelijkheid krijg of snel ongi wordt. Ik word gek van die onzekerheid. Groetjes Tineke
Hallo, Eindelijk estopt met de pil.Maandag 29 juni zou normaal mijn menstruatie beginnen. Ivm erg veel pijnstillers die ik voorgeschreven kreeg voor de zekerheid op woe(nog geen ongi)dus twee dagen later, een test gedaan, uitslag negatief. Nu na 3weken nog niets...ga binnekort nog maar een keer een test halen al verwacht ik dat het uitblijven te maken heeft met mijn lange pil gebruik. Toch is het spannend! Groetjes
Nog steeds geen duidelijkheid vandaag een test gedaan en weer negetief. Ben nu 8 dagen overtijd. Lady, jammer voor je maar je heb nu wel duidelijkheid! Groetjes
Tines.. klopt helemaal... omdat mijn cyclus net een beetje wisselt is het lastig mijn eisprong te bepalen... dus ik ga nu maar plannen dat ik klus op alle mogelijke dagen ! thuis wel een blij vriendje... hihi. en daarbij ovu-testen... dan weet ik (hoop ik) zeker dat we op het juiste moment klussen....
Hoi Meiden, Ik ben nieuw hier, ik ben in mei gestopt met de pil! alleen is het bij mij ook zo dat ik telkens 2 weken overtijd ben, nu is dat weer zo, 12 juni voor het laatst ong. geworden. de testen vliegen er doorheen maar helaas telkens neg. heb wel het gevoel dat ik ong. moet worden maar het blijft maar uit. Groetjes