op 3 nov heb ik een vmk gehad. En nu heb ik weer een positest in handen. Kan nog niet blij zijn, heb dit jaar al een ma en een vmk gehad en dit is ook weer een heel licht streepje. Misschien te vroeg getest misschien weer het zelfde verhaal. We wachten af 2e foto is binnen de tijd 1e is na een minuut of 10
ik had op 19 nov nog een heel licht lijntje. Echt super licht en waarschijnlijk zou die van mijn eisprong kunnen komen. Op aanraden van de vk 23ste weer gestest want ik had toen een afspraak staan. Die was negatief. Afgelopen vrijdag nog weer getest was negatief en vanmiddag dus weer en het resultaat staat hier boven. Vk net gebeld en die belt me vandaag of morgen even terug. Voel me ook niet zwanger terwijl ik met de andere zwangerschappen toch wel last van mijn borsten had en emotioneel anders was.
Spannend hoor. Als je inderdaad negatieve testen hebt gehad na je mk dan ziet dit er positief uit tot nu toe. Ik begrijp je angst hoor. Laat je weten wat je vk zei? Een voorzichtige proficiat dan!!
wat spannend! positief is dei zeker gefeliciteerd! snap je heel erg goed heb ook al een aantal mks gehad en ben ook doodsbang als ik nu weer zwanger ben! ik duim voor je!!
nou ik heb de vk gesproken. We hebben afgesproken dat ik 19 dec voor een echo kom. Ik ben dan als het goed is ruim 6 weken zwanger. We wachten af wat er dan gaat gebeuren. Nu nog twee weekjes geduld hebben......
hoi dames. beetje latere up-date maar het streepje is een stuk donkerder geworden en knalt nu echt! Zal morgen even de foto plaatsen. NU ook langzaam wat kwaaltjes dus wie weet is dit een plakbeeb. Nog 9 nachtjes tot aan de echo
Gaat goedkomen, 3x is scheepsrecht, zie mijn banner! Hier ook MA en vmk achter elkaar.. Gefeliciteerd!!