wat ik wel en niet voel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnebloem, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    het verschil bij mij is dat ik van alles voel wat ik normaal gesproken ook wel voel. Het enige wat ik deze maand mis is de fikse rugpijn die ik normaal gesproken altijd heb. En heb ook nauwelijks last van krampen. Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.

2. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Ik ken het gevoel.

Bij mij is ook alles anders dan anders. Normaal heb ik na mijn ei pijn in de borsten en nu niet. Normaal ook veel afscheiding...ook al niet.
    Wat ik wel heb is flinke steken in mijn buik (onder de navel) en een droge huid en begin nu gevoelige tepels te krijgen. En heel erg het gevoel dat het raak ik maar we blijven nuchter.

Kan zaterdag testen (banner klopt niet) als ik me eigen kan inhouden :oops:

3. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Tja, ik kon me niet inhouden, heb getest. Natuurlijk negatief, want ik kan pas zaterdag testen. Nu komt er wel een beetje pijn in mijn onderrug, dus nu weet ik het helemaal niet meer! Afwachten tot zaterdag en hopen op het beste.

4. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    ja dat afwachten is een drama :D ben van nature al erg ongeduldig

heb me eigen ook voorgenomen dat ik niet voor donderdag testen mag bestellen/kopen

(maar heb ze heel stiekem vandaag al besteld)

succes en testse zaterdag ;)

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Dank je! Jij ook. Hoop dat het zover komt!

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Spannend meiden :D:D
    *Duimendaaien*

-x-

7. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Vandaag weer helemaal geen last van de rug, en af en toe een raar gevoel in mijn onderbuik. Soms in het midden, soms links, soms rechts. Mijn lichaam houd het spannend!

8. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Ik vandaag flinke ongiekrampen gehad...

Maar m'n lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden maar toch gaat het wel een beetje door m'n hoofd van stel nou dat het wel zo....

We zijn weer een dagje dichter bij zaterdag :D

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Dat bedacht ik me ook net. Voel eigenlijk helemaal niks, alleen net weer even wat krampen, als je het krampen kunt noemen, midden in de buik. We blijven duimen!

10. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    nou, daar ben ik weer. Vanochtend duizelig toen ik wakker werd. Af en toe nog met vlagen. Kan dat iets betekenen? Heb nog steeds geen rugpijn terwijl ik normaal toch echt heel erge rugpijn heb, vier of vijf dagen voor mijn ongi. Ik met mijn stomme hoofd weer testen vanochtend, niks natuurlijk. Pffff, dat wachten duurt lang.

11. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Ik weet niet of het iets kan betekenen voor je. Ik hoop het wel natuurlijk.
    Ik had vanmorgen voor het eerst deze week nergens last van.

Maar bedenk maar zo weer een nachtje minder slapen tot zaterdag :D

En BLIJF van die testen af ;) je maakt jezelf gek

12. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hahahah, ja klopt, zal het niet meer doen. Ik bedacht me net, als ik nu zaterdag eindelijk MAG testen wil ik niet meer omdat ik bang ben voor de uitslag. En inderdaad, weer een stapje dichter bij zaterdag! :p

13. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Vandaag ook praktisch nergens last van. Vanochtend heel even (halve minuut) lichte ongikrampen in het midden van de buik. De zaterdag komt steeds dichterbij en nog geen :evil: :evil: :evil: gezien!

14. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    spannend hoor

15. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Vind het eigenlijk wel een domme banner, 1 dag overtijd. Ik moet vandaag ongesteld worden dus dan ben je toch nog niet overtijd? Nog steeds geen rugpijn wel af en toe krampen die voelen als ongikrampen. Als er morgenvroeg nog niks is ga ik testen.

16. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Heb vandaag getest :( negatief

Maarrrrrrr ik heb wel teveel vertrouwd op de calculator. Als ik goed tel is maandag pas mijn nod. Dus gooi er (wanneer ik niet ongi ben geworden) dinsdag weer een testje tegenaan.

De klachten zijn er nog steeds! Ben ook erg misselijk geweest maar heb ook weer last van migraine gehad dus kan daar ook van komen :(

en jij? heel stiekem toch niet een tesje gedaan?

17. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0

Maarrrrrrr ik heb wel teveel vertrouwd op de calculator. Als ik goed tel is maandag pas mijn nod. Dus gooi er (wanneer ik niet ongi ben geworden) dinsdag weer een testje tegenaan.

De klachten zijn er nog steeds! Ben ook erg misselijk geweest maar heb ook weer last van migraine gehad dus kan daar ook van komen :(

18. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0

19. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Sorry :D voor de dubbele post

Zie je dat ik ongeduldig ben?

20. Luuntje

Luuntje Lid

3 feb 2007
    74
    0
    0
    Hee Kolibri! Ik zie dat je hebt getest en niet zonder resultaat!

gefeliciteerd meis! Geniet ervan

Deel Deze Pagina