Hallo allemaal. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, toen was ik 6 dagen overtijd. Ik heb nu al 1,5 week last van: Buikpijn onderin (net soort ongipijn) Zere, gespannen borsten Misselijk overdag meestal Veel plassen Emotioneel. Maar toch was de test gisteren negatief. Kan het zijn dat als je nog een test doet, dat het dan duidelijker wordt? Kan het alsnog zijn dat ik zwanger ben? Ben 4 maand geleden gestopt met de pil en sindsdien meestal 29/30 dagen cyclus. Wie helpt me?
Als je test nog steeds een negatief uitslag geeft, dan zou ik als ik jou was even langs de huisarts gaan en vragen om een bloedtest. Veel succes nog!
hey meis...ik zit in het zelfde pakket als jouw.... bah bah bah..vandaag (net) getest en weer nega...ik baal ontzettend! ben net zolang als jij gestopt
ik heb vandaag de dokter gebeld, omdat ik gewoon enorm zere borsten heb en zere buik en gewoon symptonen. schijnt dus dat je tot een half jaar na stoppen met de pil moet testen na 2 weken overtijd. dus volgende week pas weer testen. moeilijk, maar het blijft even hoop geven...
jeetje echt waar...pffffffff dan mogen we nog ff...bah bah bah..kan nu al amper mijn hoofd ergens bij houden...
ja, ik ken het. het lijkt mij geweldig. maar op 1 of andere manier heb ik echt een heel sterk gevoel dat ik zwanger ben. tis net of mijn borsten soms bijna uit elkaar barsten. wat voor symptonen zijn er nog meer die heel duidelijk maken dat je zwanger kan zijn? misschien heb ik ze wel. alvast bedankt
ik teste voor me nod positief van me zoontje dus misschien kan je beter een bloedtest vragen bij je huisarts die geeft je zekerheid sterkte