Overtijd, maar niet zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zindy, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Zoals je kunt zien aan mijn banner, ben ik al enkele dagen overtijd. Ik heb ook geen bruine afscheiding of andere symptonen die er op duiden dat ik ongesteld ga worden.
    Maar nu heb ik zojuist een zwangerschapstest gedaan (van de Kruidvat) en die geeft aan dat ik NIET zwanger ben.

Zou ik alsnog zwanger kunnen zijn? Of kan ik me er beter op voorbereiden dat ik ongesteld ga worden? (ik dacht trouwens dat ik een mooie regelmatige cyclus had, zoals onder mijn banner staat, dus dit had ik niet verwacht)

Of zou een Mat Care test beter zijn om te gebruiken dan eentje van de Kruidvat?

Ben een beetje in de war nu...

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Klopt het dat je pas in ronde 4 zit? En heb je de pil geslikt? Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dan kan je cyclus nog weleens onregelmatig zijn in het begin...

Het kan ook zijn dat je te weinig HCG aanmaakt, er zijn zat meiden die pas na een week positief testen...

Een kwestie van afwachten ben ik bang! Veel succes!

3. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Ik zit inderdaad in ronde 4, maar tot nu toe was mijn cyclus heel mooi regelmatig. Dus ik vind het zo raar dat ik nu ineens niet ongesteld word....

Ik heb al een enkele dagen/week steekjes in mijn buik en ook als ik buk e.d. heb ik er even last van, maar normaal heb ik dit niet als ik ongesteld moet worden.

Ook had ik (ik geloof 2 weken terug) ineens wat bloed na het afvegen, maar dit was eenmalig.

4. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Hai ik zit in hetzelfde situatie. Ik zou eigelijk afgelopen weekend ongi moeten worden
    maar ik ben het nog niet. Ik had vanmorgen een test gedaan(clearblue de nieuwe), maar deze gaaf negatief aan. Maar ik zie helemaal niks in mijn onderbroek geen bruine plekje of zo.......
    Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?

5. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Dat heb ik dus precies zo. Ik heb zeer heldere afscheiding. Geen rood of bruin te bekennen.

6. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Ik heb ook de hele tijd helder afscheiding.....
    Ik ben nu ook in mijn 4de ronde.
    Ik heb wel kraampjes maar niet van de ongesteldheid....die kraampjes ken ik. Deze voelen ook anders aan.

7. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Die heb ik ook inderdaad. Maar verder heb ik geen symptonen, niet voor zwangerschap, maar ook niet voor ongesteldheid.

Ik ben niet misselijk, niet duizelig, heb geen gevoelige borsten, geen buikkrampen + rugpijn (wat ik bij ongesteld worden heb)...

Ik was zo blij gister omdat ik toch wel dacht (hoopte) dat ik zwanger was en mijn vriend was ook helemaal gelukkig!

Ben nu wel een beetje verdrietig...

8. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Ik heb ook verder geen zwangerschaps symptomen.....
    Mijn tepels waren wel sinds gisteren een beetje gevoelig maar ja wie kan nou zeggen dat dat op een zwangerschap duidt......

Ik wil niet te veel hopen(ondanks ik het toch aan het doen ben)want wie weet......

9. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Ja, vervelend hè, dat hopen? :rolleyes:

Ik heb zojuist enkele Mat Care testen besteld en ik ga morgen of overmorgen nog een keer testen met hún test (als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden).

Is ie weer negatief, dan wacht ik wel enkele dagen of een week tot ik het weer probeer.

Vreselijk dat wachten!

10. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Ja zegt dat wel....ik heb echt geen geduld.....ik vind het wachten het ergste wat ik moet doen :evil:

Ik heb mezelf beloofd dat als ik over een week nog niet ongesteld ben ga ik weer testen en als die dat weer negatief is zal ik mijn HA ff een belletje geven.

11. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Ik duim voor je dat je zwanger bent!! ;)

12. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Ik duim ook voor je dat je zwanger bent :D

We duimen nu allebei voor elkaar........ :)

13. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi allebei succees maar sharlene jouw banner staat op cyclus dag 2? of doet je banner dat zelf

14. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Dank je ;)

Haar banner klopt niet nee (ik praat maar even voor mijn beurt).

15. angelsweety123

Oct 6, 2008
    44
    0
    0
    eindhoven
    hey meiden hiero ook de zelfde verhaal.
    ik ben nu 5 dagen over tijd ik heb wel last van stijve tepels en zijn erig gevoelig en af en toe krampen in mijn buik maar heb 2 keer getest maar negatief . ik had vanmorgen assistenten van de dokter gesproken om te vragen als ik 1 bloed test kan doen. ik moet 14:00 terug bellen ben benieuwt.

dames veel succes.

gr angelsweety123

16. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    @joanne1982 nee mijn banner werkt niet goed vandaar dat ik onder de banner heb staan dat ik 2 dagen overtijd ben en geen ongi.....

17. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Nou meiden was ook 5 dagen overtijd en alle klachten, gister roch ongi geworden

hoop dat raak is voor jullie, maar zou maar zo kunnen komen :(

18. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    @lievemama18 ik vindt het niet leuk voor je.....
    Ik ben zelf ook bang dat ik vandaag of morgen wel ongi wordt......

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    toch kun je dat beter denken dan dat je denk dat raak is, dan blijft altijd verassing

20. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Dat is ook zo, je kunt maar beter geen hoop hebben om teleurstellingen te voorkomen.
    Morgen ga ik een Mat Care test doen en als die ook negatief is, ga ik er vanuit dat mijn cyclus van slag is...

Share This Page