pijn in de onderbuik :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelthee, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meiden,

zoals jullie kunnen zien zijn wij voor beebje #2 bezig ;) hard aan de klus dus haha
    maar nu heb ik sinds vanmorgen hele erge zeurderige pijn aan mijn onder buik,
    net zo'n ongi pijn zeg maar. wat wil dit zeggen ?

Liefs

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Zwelgje,

Ik heb dat ook rond die tijd gehad. Eerst steekjes die een minuut of 5 aanhielden en vanaf toen een zeurderige onderbuik en een drukkend gevoel. Maar na een paar dagen is dit minder geworden... dus wat nu? Nog maar een paar dagen afwachten.

Bij mijn zwangerschap afgelopen maart (voor NOD) had ik dit ook en toen betekende dit goed nieuws!

Spannend meid!

Groetjes Cyntje

3. appelthee

thanks voor je antwoord!! oh my god!!! vind het nog spannender als bij de 1e keer haha

4. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Heb je ook licht bloedverlies gehad af en aan?

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dit heb ik inderdaad ook gehad en bij mij was het de innesteling ;)
    Dus nu even afwachten en over een paar dagen weet je het! Succes!

6. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Dankje Pioen! Weet jij nog wanneer je innesteling was en hoe lang die duurde? En hoeveel dagen erna heb je positief getest? Gewoon op je NOD? Ik heb een vrij onregelmatige cyclus dus mijn NOD is altijd een gokje. Maar heb wel vaker ong. een week ervoor wat oud bloedverlies gehad. Maar deze keer is het dus helder bloed en vaker dan vorige keren....

7. appelthee

hey hoi,

ja echt spannend pfffffffff....

nope ik heb nog geen bloedverlies gehad, wel heb ik echt nog buikpijn in de onderbuik en mijn buik is ook wat dikker als normaal :S ....

8. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Pioen...?

Spannend he Zwelgje!

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Oeh, ik heb dit ook! Net of er druk staat op mijn baarmoeder, en last van mijn onderrug. Gelukkig nog maar heel even wachten... :)

10. appelthee

goood morning,

Ja heb nog steeds een gevoelige buik, maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben :S ...

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Houd hoop meis!

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wat spannend!!

Ik had rond dag 10 na de eisprong ook een lichte buikpijn onderin. Voelde meer als druk, dan steken ofzo. In de buurt van mijn menstruatiepijn, maar toch net even anders.

Verder geen bloedingen ofzo. Maar op dag 14 stond ik te juichen met een positieve test. Dus ik hoop dat het voor jou ook gaat gebeuren!!

13. Pietske

Pietske Lid

27 apr 2009
    52
    0
    0
    Groningen
    Hoihoi!

Owww... Ik word er nerveus van... Ik heb ook al een paar dagen zeurderige steekjes in mijn onderbuik en volgende week donderdag is pas mijn NOD.. Dus vind het al een beetje vroeg om te zeggen dat het ongi-buikpijn is.. Maar ja, wie ben ik??? En nu lees ik dat meer meiden dit gehad hebben die uiteindelijk zwanger waren! Oh, het zou echt zo welkom zijn. Nog even afwachten maar... Zucht....

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Helaas, het was voor mij geen goed voorteken :(

15. Essie79

Essie79 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.473
    0
    0
    Ik nu al sinds maandag geen bloed meer en minimale steekjes.... Ach, over 2 dagen zal ik meer weten. Temp is ook nog steeds hoog. Heeeeeeeel erg spannend weer!!

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

same here .. veel steekjes in me buik al vanaf me ei ongeveer.. maar ik heb verder niet het geveol zwanger te zijn ik ben er wel de hele dag mee bezig pfff word soms moe van mezelf.
    verder ben ik afgevallen:O ik eet hartstikke goed na mijn weten
    en toch weeg ik nu nog maar een zielige armoedige 55 56 kilo ipv 60 ongeveer :S en me buik is wel dikker want als ik zit knelt me broek pfff moet echt me knoop open ;)
    maar ja met ongie dagen ook zucht..

Deel Deze Pagina