Overtijd, maar niet zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zindy, May 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Nou... vandaag verwacht ik de Mat Care testen in de brievenbus.
    Ik ben benieuwd!

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    en heb je al getest?

3. Marz

Marz Lid

Mar 12, 2009
    42
    0
    0
    Manager
    Hai, net als jullie ben ik ook overtijd... Vanmorgen had ik een negatieve test (kruidvat).
    Is Mat Care betrouwbaarder??

4. amerika

amerika Lid

May 12, 2009
    5
    0
    0
    Hallo iedereen,

de laatste keer dat ik mijn pil genomen heb was in december. dus nu al een paar maandjes zonder pil en telkens men maandstonden gehad. nu ben ik echter al 19 dagen overtijd. ik heb toen ik 15dagen overtijd was een test gedaan maar die was negatief. ik had de test wel niet 's morgens gedaan.
    ik ben 8 jaar geleden al eens zwanger geweest en heb dan door omstandigheden moeten kiezen voor een abortus. maar met die vroegere zwangerschap wist ik het meteen dat ik zwanger was! wat was ik ziek! een gevoel van misselijkheid die ik nog nooit eerder gevoeld had.
    nu voel ik mij dus totaal niet ziek of misselijk en niet moe.

het enige wat ik dus heb zijn mijn maandstonden die uitblijven (alhoewel ik kleine krampjes heb zoals dat je hebt als je maandstonden gaan doorbreken), maar ze breken dus niet door.
    men tepels zijn wel gevoelig sinds een dag of 3, lichte pijn als ze stijf worden en je eraan komt)en heb wat rugpijn(maar volgens mij te wijten aan men werkhouding).

aangezien de test negatief was en ik mij niet echt zwanger voel vraag ik mij af of dit normaal is en wat jullie ervan denken. 19 dagen is nu toch wel erg lang overtijd. :(:
    grtjes

5. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Nou dan stap ik hier ook maar aan boord,

Zou eigenlijk zondag ong moeten worden, maar nee,
    En ook vandaag nog negatief gestest.......
    En heel eerlijk, ik voel niks, zowel geen zogenoemde zwangerschaps kwalen,
    Als ongie kwalen.
    Ik voel me zo onzeker, ben liever ongesteld dan, dan kan ik tenminste weer verder.

6. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Weer negatief helaas... ik weet dat sommigen na 10-15 dagen pas positief testen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik zwanger ben.

Het rare is; ongeveer een week voordat ik ongesteld moest worden, had ik gevoelige tepels, wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden.
    Maar toch werd ik het niet...

En (volgens mij) in diezelfde week had ik ineens bloed op het wcpapier, na het afvegen. Terwijl ik verder heel helder/witte afscheiding had. Dus ik dacht... misschien eisprong of innesteling? (ik had het ook nog niet eerder gehad namelijk)

En sinds ik gestopt ben met de pil (januari), heb ik zo'n mooie regelmatige cyclus, waardoor ik dít (het overtijd zijn) niet had verwacht eigenlijk...

7. ruby29

ruby29 Lid

Feb 18, 2009
    15
    0
    0
    hallo Ladies,

Hier hetzelfde probleem.
    Al 13 dagen overtijd. In januari gestopt met de pil en daarna steeds regelmatig ongesteld geworden. Steeds rond de 30 dagen.
    Nu dus niks en zwangerschapstesten ook negatief
    Wat is dit frustrerend....Ben ik nou zwanger of is mijn cyclus van slag
    Wacht het nog even af en anders volgende week maar HA bellen wat ik moet doen.
    Heb wel steeds last van vlagen van misselijkheid en mijn borsten zijn gegroeid naar mijn vriend zijn idee
    Wie heeft er nog meer last van en wat doen jullie????

Groetjes

8. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Ik denk dat ik nog 1 keer test als ik tussen de 10-15 dagen overtijd ben. Is de test dan weer negatief (wat ik verwacht) dan neem ik aan dat mijn cyclus van slag is en wacht ik gewoon af tot ik weer ongesteld word.

En ik ga me op andere dingen richten, dus niet in spanning zitten wachten ;)

9. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Nou na 6 dagen overtijd, vandaag een test gedaan van predictor.
    Ik ben toch zwanger!

10. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Wat super!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ben enorm blij voor jullie! =D>

11. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    Hallo meiden

Dit verhaal komt mij ook bekend voor. Ik ben ongeveer 4 maanden geleden gestopt met de pil. Toen ben ik na 30 ongesteld geworden. En nadien ben ik niet meer ongesteld geweest. Na een tijdje heb ik ook twee testen gedaan. Deze waren allebei negatief. Ik vond het frustrerend dat ik nu niet wist wanneer ik mijn ei had. Ik heb daarom ongeveer 2 weken geleden ovutesten gebruikt en hieruit bleek dat ik wel een eisprong had. Volgens die testen zou ik aankomende week ongesteld moeten worden. Maar we hebben veel geklust rond die positieve test, dus nu afwachten.......

Liefs Jeal

12. Zindy

Zindy Actief lid

Dec 31, 2008
    306
    0
    0
    Nou, vandaag weer een test gedaan. Negatief... ALWEER!

Over een week doe ik er nog 1 (zolang ik niet ongesteld word), maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet denken... mijn lichaam verward me.

13. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    hoi hoi,
    ook ik heb hier last van...
    ik ben pas 2 dagen overtijd en nog steeds - test...
    het is overigens pas ronde 3...

duimen voor ons allemaal en [-o<

14. loesssie

loesssie Bekend lid

Feb 4, 2009
    652
    0
    0
    hee hallo ladies!

is er wat met die stomme zwangerschaptesten aan de hand ofzo... ik heb hetzelfde verhaal, ben nu in ronde 8 (tjemig, zo ff op me eigen banner kijken, ik weet t niet eens meer) heeel regelmatige cyclus behalve de een na laatste (stress... mijn kat was weggelopen....is overigens weer thuis na 3 weken) maar voor de rest zit ik rond de 32 dagen. ben van mijn laatste cyclus (31) uitgegaan en ben nu 2 dagen overtijd. Gister getest, negatief. Ben al een dag of 10 met vlagen licht tot zeer misselijk, dus ik dacht: raak! maar na die nega test weet ik t ook nie meer... wel goed om te lezen dat Yv86 na 6 dagen alsnog posi testte! Gefeliciteerd by the way, en heel veel geluk en succes.... Je geeft een vrouw moed in deze donkere wachtdagen!

Liefs
    geen bloed geeft moed...

15. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    Eindelijk?!

Vandaag getest en er verscheen na +- 2minuten een streepje extra,
    welliswaar echt heel licht maar hij was er wel!!!
    Van de week maar ff de ha bellen.

ik duim nog steeds voor de rest!!! [-o<

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    de :evil: :evil: zijn zojuist gekomen.

vet balen!!!!

Share This Page