hallo allemaal, ik ben rond 19 mei voor het laatst ongesteld geweest. Daarna niet meer. Ben moe heel zweterig (geen koorts) heb het warm, misselijk eerste helft van de dag in de avond gaat het beter Heb last van mijn borsten en zuurbranden. Heb nu 3 maal een test gedaan alle negatief. Overigins niet met ochtend urine maar dat hoefde ook niet zeiden ze bij de da. Heb gisteren mijn dokter gebeld,en die vertelde me doodleuk, Gewoon iedere week weer testen totdat je of een positieve test hebt of ongesteld bent. Iemand tips? liefs Carola ps Natuurlijk hoop ik op een positieve test
Tips heb ik niet echt.. Wanneer ben je gestopt met de pil? (als je die gebruikt hebt) misschien kan dat de oorzaak zijn.. En ik zou toch naar maar even je dokter aan zijn jas trekken, misschien dat hij je kan doorsturen voor een echo of iets dergelijks.. Het is trouwens wel beter als je met ochtend urine test.. zit meer HCG in.. maar als je al zo lang over tijd bent denk ik idd niet dat het nog veel uitmaakt.. Succes!
ik heb dat ook gehad toen ik stopte met de pil ik slikte hem onregelmatig en dan weer een maand goed en ik ben ook daarna vaak misselijk geweest en het duurde egt 2 maanden voor dat ik ongi werd was egt een drama maar ja ik zou het gewoon doen nog ff testen en anders even afwachten. succes
Ben al een jaar van de pil af, heb sinds ik ontpilt ben tussen de 28 en 35 mijn menstruatie nu dus al 18 dagen over de 35 heen liefs
Je kan natuutlijk spontaan een lange cyclus hebben, ik heb namelijk altijd een cyclus tussen de 26 en 29 dagen, dit keer ga ik zeker over de 35 dagen heen denk ik (aan ovutesten te zien)