Overtijd maar nog steeds geen positieve test:(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lieke222, Jul 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    precies, spreek ik net een collegatje die ook zo'n test zoals ik had en die is inmiddels 5wkn zwanger...naja we wachten af, als we idd al zwanger zouden zijn dan zijn we dat zaterdag ook nog! haha

2. Lieke222

Lieke222 Lid

Jul 1, 2008
    50
    0
    6
    verkeersveiligheidsorganisatie
    Arnhem
    Ja jullie hebben gelijk laat de test morgen ook maar even liggen. Het kan in ieder geval nog wel!

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik moest me ook echt inhouden om vanmorgen niet te testen hoor! maar ben zo bang voor teleurstelling.. ook omdat ik me helemaal niet zwanger voel. alleen af en toe krampjes in mijn buik.
    heb ook helemaal geen zin in chocolade. terwijl ik normaal voordat ik ongi moet worden chocolade MOET :)
    misschien praat ik het mezelf wel aan..
    heel veel mensen zeggen laat het rusten je bent pas net van de pil af maar als ik iets lees van iemand die meteen na de pil zwanger was denk ik, ja dat kan bij mij ook. de kans is wel niet zo groot, maar hij is er wel!
    nou ja geen bloed geeft moed toch.
    had dat collegatje van jou ook geen heel vaag streepje? echt supernegatief na nod?

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Het HCG-hormoon wordt steeds meer hoe langer je zwanger bent. Ik heb een test in het ziekenhuis gedaan en die was negatief. Volgens de arts kon ik dus onmogelijk zwanger zijn. Na 3 dagen was de test thuis positief. Volgens de verloskundige had ik gewoon in het ziekenhuis te vroeg getest (en in de middag, had veel gedronken, net geplast etc).

Mijn advies is test niet te vaak. En test 's morgens. Gewoon eens in de 3 a 4 dagen. Ben je zwanger dan zie je echt 2 streepjes. Ook al is dat niet altijd de dag van je NOD.

5. hottie

hottie Lid

Aug 13, 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden, ik ben nu 6 dagen over tijd. Maandag had ik een test bij de drogist gekocht en eind van de middag test gedaan. Maandag was ik 3 dagen over tijd en de test was negatief.ik zit hier nog met twijfels, omdat ik nu ook wel last heb van een aantal kwaaltjes, die je ook wel es bij ongesteldheid kan hebben. Mijn man en ik vrijen wel onveilig, (zingend de kerk uit), hij is verder niet op me of in me klaar gekomen. ik weet dat je via voorvocht ook zwanger kan raken , maar dat is dan wel een kleine kans. Zelf zit ik niet aan de pil. Ik wacht zelf nog even af, voordat ik weer een test doe. Zef hoop ik dat het de volgende test wel positief is. ik hou jullie wel op de hoogte. Veel geluk meiden!

Groetjes Mij :D

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd ik heb vanochtend getest kan me deze keer aardig inhouden gelukkig want je kan je wel scheel kopen met die dingen. het lijkt gewoon een verslaving te worden dan denk je ja misschien nu wel misschien wel het verkeerde merk!
    maar afwachten meer kunnen we niet doen helaas succes jullie en i hoor het wel of het raak is of niet

liefs

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    2,292
    0
    0
    Hi allemaal,

Ik lees aandachtig mee, ben inmiddels al 2.5 week overtijd en heb 4 x negatief getest, de bloedtest bij de HA gaf ook een te lage waarde aan om een zwangerschap vast te stellen.
    Wel een positieve ovulatietest gehad op dag 15... heel raar

Share This Page