Overtijd, maar nog steeds negatieve testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Parels, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik ben sinds februari gestopt met de pil, sinds dien een hele mooie cyclus gehad. Steeds een 26 of 27 dagen.

Tot mijn laatste ongi dan ook nooit overtijd geweest.

Vorige week dacht ik toch ongi te gaan worden, had een vaag zeurende buikpijn, maar mijn nod ging voorbij en ook de dagen erna.
    Ik helemaal happy, zou het dan toch gelukt zijn nu na al die maanden?

Afgelopen maandag op oud jaars dag heb ik voor het eerst getest, tegen al onze verwachting in was die negatief.
    Gister en vandaag nog een test gedaan, vanmorgen met ochtendurine, maar gewoon allebei negatief.

Ik ben er zo verdrietig over, had het echt zo gedacht dat het nu dan raak zou zijn.
    Heb ook steeds last van een opgeblazen gevoel, mijn borsten zijn pijnlijker, last van maagzuur en af en toe sinds dinsdag een vlaagje misselijkheid.

Zou ik dan nu toch een ongi hebben overgeslagen en gewoon over 2 en halve week weer ongi worden? Of zou ik toch nog zwanger kunnen zijn en dat ik gewoon pas laat positief kan testen? Heb mijn ha gebeld, maar die is tot maandag op vakantie, dus ga maandag iig nog wel ff langs om om een bloedtest te vragen.

Herkend iemand dit of weet iemand er iets van af?

Word zo gek van die onzekerheid!

Liefs Parels

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kan je niet helpen (zie banner), maar ik hoop voor je dat je gewoon laat posi test. Sterkte ermee!

Liefs Tezzz

3. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Thnx, ik hoop ook dat ik pas laat test, maar begin nu toch een beetje minder te gaan geloven dat dat het ook daadwerkelijk is :(

4. heb je normaal een hele exacte cyclus? (je hebt geen cijfers onder je banner staan oid) ik weet niet of dit vaker voorkomt?
    verder ben ik een keer ruim 2 weken overtijd geweest, en werd daarna pas ongesteld. dat is dus (helaas) ook nog mogelijk.

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meid ik zit net in hetzelfde schuifje als jij. Altijd mooi ongestel prachtige cyclus en plots ben ik 6 dagen overtijd. Als ik jou was zou ik gewoon naar de ha gaan als hij terug is van de vakantie, misschien ben jij iemand die weinig hcg hormoon aanmaakt of die gewoon laat positief test. Ik hoop voor jou dat het raak is.

Ik ga maandag naar de ha om bloed te laten nemen als ik tegen dan nog niet ongesteld ben, ik zit dan al op dag 10.

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn cyclus is eigenlijk altijd 26 dagen heel af en toe eens 27, dus heel regelmatig, daarvan uitgaande ben ik nu dus 8 dagen overtijd.

En ja moet er denk ik toch meer rekening mee gaan houden dat bij mij mijn ongi ook gewoon deze keer toch op de een of andere manier later komt.

Ben jij toen wel naar de Ha geweest, of heb je al die tijd toch in spanning gewoon af gewacht?

7. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Stephanie
    Jij ook al? Wat een hopeloze zenuwslopende dagen he? Ben je al lang bezig?
    Wij al vanaf februari, en zijn het wachten nu toch wel zat, zouden zo graag nu resultaat zien!
    Wat goed dat je naar de ha gaat, dan weet je het gewoon zeker.

Ik ga dat ook maandag doen als ik nog niet ongi ben(ben er dan 12 overtijd), maar tot dan duurt het nu nog zo lang.

Is wel fijn he, om dan de opbeurende, maar ook realistische verhalen van de andere meiden te horen, zodat je weet wat je eventueel kan verwachten, zo heb je toch steun aan elkaar!

Ik zal voor je duimen dat je niet ongi word en dat maandag je bloedtest positief is, misschien kunnen we elkaars vreugde zelfs wel delen!

Liefs Parels

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hi Meid,

Ik had afgelopen maand excact hetzelfde probleem......maanden achter elkaar een cyclus van 28 dagen en ineens 5 dagen overtijd...ik ben toch ongesteld geworden na die 5 dagen.
    Als je het echt niet vertrouwd moet je inderdaad even een bloedtest doen...dan weet je het 100% zeker,

Succes

groetjes Debby

9. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    @parels: Welja om eerlijk te zijn,zijn wij helemaal niet bezig. Ik ben gestopt in maart met mijn pil omdat ik hem constant vergeet en om dat over te schakelen op de nuvaring. Ik wou eerst weten ofdat ik een normale cyclus had en die heb ik dus. We hebben deze vorige maand verschillende keren onveilig gevreeën enja de kans zit er dus in dat ik zwanger ben. Moest ik zwanger zijn dan is het zeker welgekomen hoor ;)
    Het zijn inderdaad lange dagen, ik zit voor de moment in mijn blokperiode omdat ik 9 januari begin met mijn examens. Ik hoop voor die datum te weten of ik al dan niet zwanger ben.

10. in spanning afgewacht 8)
    ik was toen in tunesie en kon niet testen (had ook niks mee). nu ik met in de MMM zit zou ik wel gelijk testen.

11. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten.
    Ik was 27 dagen overtijd, heb dus eigenlijk een cyclus overgeslagen.
    Mijn ha wilde geen bloedtest doen, omdat hij vond dat dat geen zin had. de urinetesten moeten genoeg duidelijkheid geven.
    Ik heb ook heel wat testen versleten.

dus meid , ik hoop dat je toch nog pos. test.

succes

12. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bij mij net hetzelfde, 2testen gedaan, beidenegatief

13. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    suikerboon jij ook al, ben je aan het ontpillen misschien?

Ik begin het helemaal op mijn heupen te krijgen...ik wil gewoon weten wat er scheelt.

14. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    En hup vandaag al dag 7. Zijn jullie al ongesteld geworden?

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Dag 9 vandaag, nog steeds niet ongi!

Wel weer erg last van buikpijn vandaag, vooral nu ik net thuis kom van mijn werk en ff ga zitten.
    Hoop maar dat ik alsnog ongi word, kunnen we tenminste verder.
    Dit is gewoon kl*te, niet ongi maar ook niet zwanger, zo staat mijn kans stil en die willen we natuurlijk liever kunnen benutten.

@ Suikerboon
    Ben je vaker onregelmatig ongi? Of is dit je eerste keer? Stom he, al die negatieve testen? heb je wel het gevoel dat je zwanger bent of geen symptomen?

@Stephanie
    Jij al ongi? Of nog steeds nergens last van?

@ Aaltje
    Dank je, hoop ook dat ik nog een posi test krijg, maar daar begin ik minder in te geloven, wil nu gewoon weten wat het wel is, misschien wel gewoon ook een cyclus overslaan net als jij en anders wil ik gewoon nu ongi worden, zodat we gewoon door kunnen gaan met klussen en dat ik niet voor niets die vreselijke zeurende buikpijn nog langer hoef te voelen! Als het toch nergens goed voor is, dan maar liever niet!

Liefs Parels

16. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik had twee redelijk cyclussen nadat ik gestopt was met de pil en daarna ging het helemaal loos.
    Is inderdaad erg frustrerend. De eerste keer was ik er ook van overtuigd dat ik zwanger was. Veel testen versleten.

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    @HJ1977
    Stom is dat dan he, dan verwacht je toch echt dat je zwanger bent, apart dat dat niet het geval is.

Maar ik zie dat je nu kan testen, al een kansje gewaagd? Ben benieuwd, hoop dat het gelukt is, zal voor je duimen!

18. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Suikerboon en Stephanie, zijn jullie al ongi geworden meiden?

Of ook ngo steeds in het afwachtende bootje?

Hier ook nog steeds niets, alleen vreselijke buikpijn, word er helemaal gestoord van!

Ga morgen gelijk naar de ha, hoop dat dat nu uitkomst brengt!

Nog één lichtpuntje gevonden trouwens op toch een eventuele zwangerschap, mijn zus testte ook pas na anderhalve week posi maar daarvoor negatief. Dus misschien toch nog hoop.

Maar probeer er niet te veel meer op te rekenen, maar dat is zoooo moeilijk!

Meiden succes, hoop dat jullie zwanger zijn!

Liefs parels

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bij mij hetzelfde,steeds negatieve testen :(

20. Kleine

Kleine Actief lid