Wat vinden jullie van de Mat care zwangerschaps test? Heeft iemand ervaring met die testen? Ze zijn echt heel erg goedkoop dus vandaar dat ik me het afvraag. Ik heb er een paar thuis liggen maar ik heb ze nog niet gebruikt.
Ik heb (nog) geen ervaring met Matcare testen, heb wel van anderen gehoord dat ze goed zijn. Ik wou ze bestellen maar toen zag ik dat de verzendkosten 10 euro zijn, klopt dit wel? want dan worden ze toch weer vrij duur?
Ja ik heb getest met een mat care test, vaker al en was negatief en afg keer was die positief en klopte precies! dus goede ervaring heb ik ermee, ook het via internet bestellen enz. de verzendkosten zijn volgens mij iets van 1,95.
ja je kan ze via de link hier bestellen. Bedankt voor de reactie Kelly Ik vindt het ook heel prettig dat je ze via internet kan bestellen. Ik woon nogal ik een roddeldorp dus vandaar hahaha. En ze zijn goed betaalbaar, want in een winkel betaal je al gauw 12 euro voor een test.
ik zie op de site inderdaad ook dit staan. Voor bestellingen onder de 100 bedragen de verzendkosten 10,00 hm waar vinden jullie het bedrag van 1,95?
oeps te snel gereageerd. Als je inderdaad winkelwagen drukt dan zie je inderdaad verzendkosten 1,95 staan.
Ik woon in België en heb ze besteld via de Nederlandse site. Verzendkosten vallen heel goed mee en prijs testen ook! Nu hopen op een positieve test
..ik heb ook een vraagje erover...wat is dan het verschil tussen de midstream en de strip (behalve prijsverschil)?
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb nu die 3 voor 4,99 testen thuis die zijn toch ook wel goed neem ik aan?
Ik heb goede ervaringen met de MatCare cassette zwangerschapstest. Als je vroeg test, pas na 10-15 min aflezen, of als de achtergrond helemaal wit is geworden. Na 3 min is de achtergrond nog rose en zie je een licht 2e streepje dus nog niet!
Ja, de testen zijn allemaal even betrouwbaar en goed, maar de verpakking verschilt: het is maar net of je wilt dippen, druppelen of er overheen wil plassen. Persoonlijk plas ik liever niet direct over zo'n staafje, dus ik kies voor de cassette.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Een vraagje over de matcare zwangerschaps testen, wie heeft ze via iDeal betsteld, Is het allemaal betrouwbaar? Heb geen ervaringen met testen bestellen via internet. Want je word geloof ik direct naar je postbank.nl doorgelinkt en dan moet je je wachtwoord geven. Ben te wantrouwig geloof ik
Je kunt het gewoon overmaken met telebankieren (geef nooit je wachtwoord!). Of zelfs met een handmatig geschreven girootje...