ben nieuw hier, en kom gelijk al met n vraagje ik ben nu 6 a 7 maanden gestopt met de pil, heb me er in t begin vrij veel mee bezig gehouden nu eigenlijk niet meer omdat je anders tog jezelf maar gek loopt te maken. nu kwam ik vorige week achter dat ik al n paar dagen overtijd was, normaal kan t wel is 2 of 3 dagen langer duren dan normaal dus had zoiets van komt vanzelf wel had eingelijk de 9e ongesteld moeten worden. toen ik t de 17e nog niet was heb ik n test gedaan, die gaf negatief aan. dus ik had de dokter gebeld dat ik al n n tijdje overtijd was maar de test negatief geeft die zei wacht nog even n weekje en kom anders langs. nu ben ik t nog steeds niet, ben dus eingelijk al bijna 2 weken overtijd. kheb dus op internet gezocht of het ook n andere reden kan hebben dat je niet ongesteld word (moet je ook eigenlijk nooit doen zoeken op internet want dan vind je de raarste dingen haha maar goed) daar stond dus dat t ook kan komen door stress of omdat je er zelf gewoon teveel mee bezig ben.. nu heb ik dus eigenlijk geen stress en ik hou me er eigenlijk ook helemaal niet zo veel mee bezig, dus voor me gevoel kan dat het niet zijn. nu heb ik dus ook al n paar keer gelezen dat die testen het verkeerd aangeven, dus vroeg me af of er hier meer mensen zijn die dat ook gehad hebben, en hoe het bij hun is gegaan. verder voel ik me ook nie raar, voel me niet anders dan normaal, heb ook geen last van buikpijn of iets wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden. ben alleen vreselijk moe de laatste paar weken, maar dat kan ook gewoon n voorjaarsdipje zijn natuurlijk dus echt symptomen van zwanger zijn heb ik niet. maar vroeg me af wat jullie er van denken, groetjes sade
Hoi Shadey, Ik zit met hetzelfde probleem (zie banner). Paar negatieve testen achter de rug. Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn regels wel komen aangezien ik me niet anders voel. Veel succes ermee. Jessie
Hier ook! Alleen ik heb nog geen enkele menstruatie gehad na het stoopen met de pil (dus tel er nog maar 28 dagen bij de banner op die ik geteld had voor mijn cyclus) Al 75 dagen aan het wachten....
toch wel altijd prettig om te weten dat je niet de enige bent. alleen 75 dagen? pff das wel heel lang. hoop dat je snel wat weet dan.. vandaag zo raar wakker geworden, kheb last van me buik, maar alleen als ik loop, als ik stil zit nergens last van. en ben vreselijk chagerijnig. jank echt om alles, snap er niks van ben normaal niet zo huilerig.. maar ben nu al 3 x op de raarste dinge op tv in janke uitgebarste. kan totaal niks hebben nu, heb t gevoel dat ik 10 kilo ben aangekomen vn8 en zit onder de pukkels, terwijl ik dat nooit heb. ik zweet vreselijk vn8 paar keer badend in t zweet wakker geworden, en ook nu hoef k maar n stap te zetten en t zweet breekt me uit.. ik weet niet of dit nou gewoon komt omdat ik zwanger ben of omdat ik gewoon vreselijk ongesteld moet worden. *zucht*
Ik ben nu 8 dagen ongeveer overtijd en mijn test was ook negatief,wacht het maar een weekje af en dan nog maar een testje. Ik heb ook last van pukkels waar ik anders ook nooit last van heb maar ik zit ook met die rot twijfel,is het nu raak of niet. liefs
ja behoorlijk vervelend dat twijfelen.. ik hoop er al gewoon op dat ik maar gewoon ongesteld word dan weet ik t teminste.. maar we wachten het maar af.. en anders dinsdag maar naar de huisarts.. we wachten af..
Hallo iedereen, Ik zit met hetzelfde als jullie. Ik ben nu 4 dagen over tijd en ik heb afgelopen donderdag en vrijdag een test gedaan en die wees negatief uit. Alleen ben in minder lang over tijd dan jullie. Toch blijft mijn temperatuur hoog. Hebben jullie dat ook? Nog ff een vraagje tussendoor. Als je stress hebt,kan het dan ook zijn dat de menstruatie dan uitblijft of komt dat gewoon ook al heb je stress.Dat heb ik namelijk wel eens gehoord. Groetjes Esmiralda
nou ik ben vnochtend ongesteld geworden. aan de ene kant baal ik daar vreselijk van maar aan de andere kant weet ik nu teminste waar ik aan toe ben. vind het alleen zo raar wrom het zo lang heeft geduurd.. hoop niet dat me cyclus nu helemaal door de war is en het nu elke maand zo raar gaat lopen @ eternalflame: voor zover ik weet kan door stress ook je menstruatie uitblijfen ja. maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Hallo Shadey, Bedankt voor de reactie. Wat vervelend zeg dat je ongesteld bent geworden. Je weet nu wel waar je aan toe bent inderaad ook al is het niet altijd leuk. Dan de volgende keer weer proberen. Ik hoop dat je cyclus vanaf nu wel anders loopt. Ik kijk wel hoe het gaat lopen met mij. Ik wacht het gewoon af en meer kan ik niet doen. Groetjes Esmiralda
hey esmiralda ja baalde er flink van eigenlijk. maar goed dat afwachten is ook niks. het komt vanzelf wel goed hoop ik succes met afwachten, het is erg vervelend.. maar hoop dat er goed nieuws is voor je! laat je het weten? groetjes sade
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik heb dit account aangemaakt omdat ik graag wat tips zou willen hebben. Ik ben namelijk behoorlijk wat over tijd. 31 januari was mijn laatste eerste dag van mijn menstruatie. Ik was het toen best lang, ongeveer 8 dagen. Ik gebruik geen pil. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. Qua symptonen heb ik pijnlijke borsten, een opgeblazen gevoel en ik ben vaak misselijk (vooral in de ochtend onder de douche). Ook heb ik best vaak buikpijn. Ik heb al 2 testen gedaan. De eerste was een week na dat ik overtijd was. Die andere was 2 weken nadat ik overtijd was. Maar ze waren beiden negatief. Kan ik toch zwanger zijn?
@Judith Als je al 2 weken overtijd bent en de test geeft negatief aan kun je er wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent..als je over een week nog een x een negatieve test hebt zou ik toch naar de huisarts gaan of nu al een afspraak maken.. Succes Groetjes Rilana
hier nog 1 ben ook 5 dagen overtijd, normaal een heel stipte cyclus en test ook negatief snap er ook niets van, heb een enorm opgeblazen buik maar dat heb ik ook vooradt ik normaal gesproken ongi moet worden, ik weet het ook niet meer hoor... verder heb ik nergens last van
@ shadey - wat jammer zeg, volgende ronde beter! Bij mij is er eigenlijk nog geen verandering, wel pijnlijke borsten nu en een erg drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik wacht het allemaal nog maar even rustig af. Succes iedereen! Groetjes Jessie
Bij mij ook nog geen verandering,wel iets last van me tepels en pukkels overal maar verder geen rare gevoelens ofzo morgen maar weer een testje proberen! Liefs
hey ben morgen 2 weken overtijd heb ook niet echt last ergens van alleen aangekomen maar kan ook door het snoepen komen natuurlijk... heb nu 2x een test gedaan en was negatief doe nu maar even afwachten en dan volgende week een keer de dokter bellen ofzo
Ik heb vanochtend ook weer getest maar helaas negatief maar zolang ik nog niet ongesteld ben hou ik toch ietsje hoop. Heb niet veel symptonen maar ja er zijn ook vrouwen die helemaal geen symptonen hebben,het is nog steeds afwachten. Liefs
In november zijn we gestopt met de pil, en tot hiertoe had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Maar nu ben ik 2 dagen overtijd. Ik heb straks een test gedaan maar die was negatief Ik dacht nochtans dat het zover was want mijn areola of tepelhof zijn groter geworden, meer ovaal. 't is wel een groot verschil met vroeger. Weet iemand een antwoord op mijn vraag? Is dat toch te vroeg gedaan die test? en kan die areola's zomaar veranderd als zijt je zwanger bent of niet? Hopelijk kan iemand mij helpen... Groetjes
In november zijn we gestopt met de pil, en tot hiertoe had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Maar nu ben ik 2 dagen overtijd. Ik heb straks een test gedaan maar die was negatief Ik dacht nochtans dat het zover was want mijn areola of tepelhof zijn groter geworden, meer ovaal. 't is wel een groot verschil met vroeger. Weet iemand een antwoord op mijn vraag? Is dat toch te vroeg gedaan die test? en kan die areola's zomaar veranderd als zijt je zwanger bent of niet? Hopelijk kan iemand mij helpen... Groetjes
Hoi, Vandaag ben ik een week overtijd, op normaal een redelijk regelmatige (max. 3 dagen later) cyclus. Wij zijn niet bezig met zwanger worden maar een kleintje is wel heel welkom. Ik heb al sinds een week of twee erge honger, sinds een week hele gevoelige borsten en lichte buikkramp/steekjes (heb ik normaal nooit, ook niet vlak voor of tijdens de mesntruatie), en ben dus overtijd. Verder nergens last van, maar mijn borsten deden zo'n zeer dat ik overtuigd was van een positieve test. Afgelopen dinsdag een test gedaan en tot mijn verbazing negatief! Het was een DA-huismerk test en ook nog eens met middagurine na veel drinken. Dus ergens hou ik er rekening mee dat dit het resultaat heeft beïnvloed. Dit zou mijn zesde kindje worden, dus ik ken de symtomen onderhand wel. Daarom twijfel ik ook zo, ik ben namelijk niet misselijk en ook niet moe. Maar die pijnlijke borsten, ze doen ook zeer zonder dat ik er aan zit. Durf nu niet meer te testen eigenlijk, wat nergens op slaat: bang voor teleurstelling en de prijs van een test speelt eerlijk gezegd ook nog eens mee. Sorry moest het even kwijt ik (her)ken de spanning dus! Ik hoop voor jullie (en mezelf) dat jullie gewoon zwanger zijn!