overtijd, maar test geeft negatief.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door shadey, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb dat ook met het testen (prijs) en ik heb bij sensitest maar even een bestelling gedaan.
    Als ze binnen zijn gooi ik er gelijk 1 tegenaan!

Ben het niet weten waar ik aantoe ben nu onder hand wel zat!

2. Judith080391

Judith080391 Nieuw lid

24 mrt 2009
    3
    0
    0
    @Rilana

Bedankt voor je advies. Toch blijf ik wel een beetje onzeker erover. Ik wacht denk nog een weekje en dan ga ik even langs de huisarts.

Groetjes Judith

3. shadey

shadey Lid

21 mrt 2009
    15
    0
    0
    wat is dat toch moeilijk he als je overtijd ben en de test nega geeft.. :cry:
    ik was dus maandag ongesteld geworden dacht ik alleen het heeft maar anderhalf a 2 dagen geduurd, en twas ook zo weinig dat ik t geen ongesteld zijn kan noemen..
    nu snap ik er helemaal niks meer van..
    maar goed we moeten allemaal maar gewoon even afwachten meer kunnen we tog echt niet doen :cry:

4. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Vanochtend weer negatief getest. Zo vreemd, heb dit nog nooit gehad, zó lang overtijd. En dan ook nog eens die extreme honger en zere borsten. Dat beeld ik me heus niet in - ben niet zo'n stressdenker.

Laat het dan maar doorbreken ook, dit is zo vervelend!

5. Bellootje

Bellootje Lid

20 aug 2008
    11
    0
    0
    In de schoonmaak
    Den Haag
    Ik vindt het ook maar vervelend die twijfel,ik wil best positief ziin maar zolang de test negatief is,is er helemaal geen zekerheid.
    Ben wel iets aangekomen en lijk een beetje buikje te krijgen maar misschien wil ik dat zien,pffff allemaal vervelend gewoon.
    Wel fijn dat je het hier kwijt kan,lucht toch een beetje op.
    Kus

6. Eternalflame

Eternalflame Niet meer actief

Hey hoi,

Sorry voor de hele late reactie.Had het erg druk gehad met het overleiden van mijn schoonmoeder.Ben helaas wel ongesteld geworden toen op de dag van de begrafenis,maar nu ben ik weer overtijd.snap helemaal niks meer van mijn cyclus.

Groetjes Esmiralda

7. Eternalflame

Eternalflame Niet meer actief

Hey,

Ik was even nieuwschierig,maar ben je inmiddels in in de periode gekomen en weet je waar je aan toe bent?
    Ik ben ook wel erg blij met deze site en je hebt er wel veel aan.

Groetjes Esmiralda

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik ben in oktober 3 maanden overtijd geweest. Steeds maar negatief of een heel vaag en licht streepje getest. Uiteindelijk eind november een iets betere streep (nog steeds super super licht). Nog steeds overtijd en testen bij de huisarts ook negatief. Ook wel wat vage klachten enzo. Toen heb ik 1 december een miskraam gekregen.
    Die onzekerheid van die 3 maanden waren echt verschrikkelijk!!
    Heel veel succes!!

Groetjes

Deel Deze Pagina