Overtijd maar test geeft niet zwanger aan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roosviceetje, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb ook de ene avond negatief getest en toen 1 dag niet getest en de dag daarna teste ik positief!.....wie weet!
    En het is zeker fijn om hier even lekker te kletsen, het bevalt mij ook erg goed en mijn vriend ook, hoeft hij dat gekakel van mij ook niet steeds aan te horen, blijft toch een beetje een vrouwending he!

2. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Werk als verzorgende-IG in een verpleeghuis
    @Roos: Wat leuk, ik werk ook in de zorg en heb inderdaad ook al eerder Sonja Bakker gedaan en ben daarmee 27 kilo afgevallen, maar dat is inmiddels 2 jaar geleden en ben inmiddels zeker 15 kilo aangekomen, dus das ook niet alles.
    En inderdaad op je werk is het lastig om met je anderhalve aardappel, groentes of ingewikkelde ovenschotels aan te komen.
    Houd ons op de hoogte van alles, en inderdaad succes met klussen de komende dagen..hihi!!
    Dat brooddieet klinkt inderdaad zo gek nog niet....Thnx!!
    Heb nog vakantie, mag zaterdag weer beginnen...dus wie weet ga ik er ook mee aan de slag!!
    Liefs....

3. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    @Raspberry: Inderdaad erg fijn ja om hier te kunnen kletsen over die vrouwendingen..hahha...mijn vriend heeft ook echt zoiets van maak je niet zo druk, komt allemaal wel...maja das makkelijk praten he...
    Ga denk ik morgenvroeg wel effe testen ja...
    Om 9:00 ga ik paardrijden dus laat het daarna wel effe weten!!
    Liefs..

4. raspberry

Ok!! Spannend!! Ik zit achter de pc morgenvroeg!!
    Ik ben sinds ik zwanger ben 's morgens al heel vroeg wakker, heel vreemd.
    Morgen is mijn laatste vakantiedagje na bijna 4 weken vakantie, mijn vriend is zonet al aan het werk gegaan, die zit in de nachtdienst...snik....wel even weer wennen hoor...maar hopelijk gaan de weken nu wat sneller voorbij als ik weer aan het werk ben en dat is weer heel erg fijn want nu gaat t zooooo traag!
    Nou meiden ik hou het voor gezien voor vandaag maar morgen ben ik weer van de partij! Slaap lekker straks!!

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    slaap lekker raspberry!!!;)

ennnnne hoe zit het met ons clubje hebben we al een naam..

de ei w8 op vis club hihihii vond hem wel grappig nee onzin...

wie heeft een idee

6. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Ja, ik ga ook maar eens afsluiten zo denk ik..
    Beter ook voor mijn hoofdpijn...pc-scherm werkt niet echt bevorderend..
    Lijkt me inderdaad raar dat je vriend weer aan het werk is, maar inderdaad wel fijn dat het "gewone" leven weer begint, dan lijkt het mij ook dat alles weer wat sneller gaat...
    Truste allemaal en tot morgen!!!

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Jeetje wat een verhalen staan hier weer op!
    Ik vind het zo leuk zo'n forum, want ik kan over zwanger worden alleen met mijn man er over hebben, want wij gaan niet aan andere mensen vertellen dat we hier mee bezig zijn. Al hoewel er vast familie/vrienden zijn die denken/weten dat we er mee bezig zijn. Maar hier kun je je 'ei' (hihi) kwijt en ervaring uitwisselen.

Zo werd ik vanmorgen wakker met buikpijn, net of ik ongesteld moest worden, maar dat kon helemaal niet want dat was ik net vorige week geweest. Zou het mijn ei kunnen zijn? Dan was die wel vroeg. Heb dit nog nooit gehad, kun je je ei voelen? Weten jullie dat?

8. raspberry

Hoi Famke
    Ik kan mijn eisprong altijd wel goed voelen. Op de dag van mijn eisprong heb ik altijd een zeurende buikpijn onderin en voelt het ook als menstruatiepijn alleen dan minder pijnlijk.
    Vele vrouwen voelen hem nooit. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het je eisprong was want dat weet ik niet en is misschien ook wel een beetje vroeg?.....maar voor het geval dat het wel zo is zou ik vandaag maar snel aan de klus gaan!

9. raspberry

Famke, hoeveel dagen na de eerste dag van je menstruatie is het nu dan?

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het was inderdaad hetzelfde gevoel als menstruatiepijn maar dan minder pijnlijk!

Het is nu 10dagen na de 1e dag van mijn laatste menstruatie.
    Ik denk straks maar even een ovulatietest doen!

11. raspberry

Ja, het zou best mogelijk kunnen zijn natuurlijk, dan is je eisprong ongeveer 4 dagen eerder, das niet zo raar denk ik. Lang leve de ovulatietesten, das dan toch wel erg makkelijk! Succes!

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey zou het dan echt zo zijn? Heb het nog nooit eerder gehad, vond het vanmorgen zo vreemd, dacht echt dat ik ongi moest worden!
    Echt wel lang leve die testen, ga het echt proberen!
    We zouden er deze maand ook mee bezig gaan, om te testen, dacht dat ik daar nog wel een paar dagen mee kon wachten hihi!

13. raspberry

Nou wie weet! En anders is het nog maar een paar daagjes wachten.....neem je ook een banner? Das leuk om te zien waar in de cyclus je zit!
    Laat je even weten hoe de ovulatietest was?

14. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeeee goedemorgen,

spannend bij famke. succes meid en houd ons op de hoogte.

15. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!
    Ik heb vanmorgen getest...maar negatief...helaas...had ook niet anders verwacht eigenlijk maar toch..
    Vind het nu wel erg lang duren...vandaag alweer dag 36... en als ik het gemiddelde neem van mijn cyclussen kom ik op 28..
    Weet het ook effe niet meer nu...
    Liefs...

16. raspberry

Goeiemorgen Roos! Ben je ook weer van de partij!
    Vandaag dag 1 stoppen met roken!! Gaat je lukken!!

17. raspberry

Baby27, wat vervelend meid, wat een onzekerheid. Wel raar dat je menstruatie zo lang uitblijft. Misschien anders toch even de huisarts bellen om te vragen wat je nu moet doen, misschien stelt hij dan voor om bloed te laten prikken?!
    Dit is zo niet leuk meer, ik heb met je te doen hoor en ik blijf stiekum toch maar wel voor je duimen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor:)

18. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    @Raspberry: Dank je wel, dat is lief van je...
    Vind het ook weer zoiets om de huisarts te gaan bellen...ben vanaf april gestopt dus dat is nog niet zo lang, toch?
    Ga er zelf vanuit dat het aan het ontpillen ligt en dat mijn eerste cyclussen zo netjes waren omdat mijn lichaam nog in het ritme van de pil zat...en dat mijn lichaam nu het "gewone" ritme aan het zoeken is.
    @Roos: Succes vandaag met niet roken!! Gaat helemaal goed komen!!

19. raspberry

Baby27, dat zou natuurlijk ook kunnen, ik ben hier niet bekend mee, ik weet alleen dat toen ik stopte met de pil, jaren geleden, ik een half jaar helemaal niet ongesteld werd en daarna heel onregelmatig ongesteld werd.
    Je voelt zelf wel aan wat je nu het beste kunt doen!

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @raspberry en baby: dank je wel lieverds ben er nu redelijk overheen had net zo`n trek naar een sigaret (na het eten) maar dan duik ik gewoon voor de pc en hoop dat ik daar afleiding vind.
    zometeen lekker aan de schoonmaak.;)

we zien het wel fijn dat jullie mij moed toespreken;)

baby wat vervelend meid, ik denk ook dat je aan het ontpillen bent.
    lieverd haal die pillen van etos misschien werkt dat heel veel meiden hebben dat gebruikt en werden daarna ook redelijk snel ongi

Deel Deze Pagina