Ik ben een aantal dagen overtijd. Heb al twee keer getest maar geen streepje, ook niet licht. Ik heb dit nog nooit gehad. Ben twee keer eerer zwanger geweest waarbij ik steeds redelijk snel pos. testte. Nu heb ik pas een curretage gehad vanwege een MA en daarna weer netjes ongesteld geworden met 26 dagen. Ik heb nooit eerder een menstruatie overgeslagen of zo lang overtijd geweest. Mijn cyclus zit normaal op 24-28 dagen. Heb ook niet het gevoel dat mijn ongi er aan komt ofzo. Eergister dacht ik dat ik bloed voelde lopen, maar het was een blubje dikke cremige afscheiding, heel vreemd. Verder niets... Iemand ervaring hiermee? Vind dit heel raar...
hoi indy ik had na mijn MA 2 rondes een langere cyclus dan daarvoor, de eerste al wat langer maar de ronde daarna duurde behoorlijk lang na mijn idee, was een week overtijd, maar werd helaas alsnog ongi hoop voor jou dat het wat anders betekend succes ermee
Na mijn curettage duurde het 6 weken voor ik weer ongesteld werd (en was ik dus eigenlijk 2 weken overtijd). Daarna was mijn cyclus weer normaal. Misschien is het bij jou precies andersom en is je cyclus nu wat van slag.
Komt heel vaak voor dat je onregelmatig bent na een curretage. Bij al mijn curretage 3x was ik de eerste 2 a 3 mnd onregelmatig maar na 4 mnd altijd weer zwanger. Dus veel succes maar hou het in de gaten. Als het te lang duurt het zh bellen.