eisprong voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door keina, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    even een vraagje, veel van jullie zeggen van "ik heb ook mijn eisprong gevoeld"
    maar wat voel je dan?
    een krampje? een steekje? of voelt dat anders?
    ik wil het ook in de gaten houden. maar weet eigenlijk niet waar ik op moet letten.
    is het 1 steekje, of voel je in een half uurtje meerdere steekjes ofzo?

misschien dat ik van jullie wat wijzer word!

liefs
    keina ;)

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb dan altijd rond de 15 dagen na me NOD ongi pijn en dik doorschijndende afscheiding. En ik voel dan een paar dagen later ineens een steek. Volgens mij is het me eisprong dan maar weet het niet zeker ik ga deze maand kijken of het idd me ei is die ik voel want ik ben niet regelmatig ongi dus ga ik deze maand OVU testen gebruiken

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    niet iedereen voelt zijn eisprong hoor, volgens mij zijn er zelfs meer
    vrouwen die hem niet voelen als wel. Ik heb mij afgelopen maand ook afgevraagd zou alles wel goed zijn ik lees over voelen eisprong en vruchtbaar slijm en heb geen flauw idee waar het over gaat. Toch had ik vrijdag een positieve test :D . Als je regelmatig ongesteld bent zou ik op de calculator hier de vruchtbare dagen berekenen en die aanhouden. Wil je inderdaad 100% zekerheid zou je ook nog ovu testen kunnen gebruiken.

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hoi,

Ik voel mij eisprong als een soort steek, ik moet even dubbel staan, doet echt even zeer, daarna ebt het snel weg.
    Een ander goed teken van vruchtbaarheid is je afscheiding, je hebt veel meer tijdens je vruchtbare periode.
    Toen ik dit bij mij zelf goed door had, was ik de maand erop zwanger. Ik was 11 jaar aan de pil geweest en moest echt weer kijken hoe mijn cyclus was. Ik bleek onregelmatig ongesteld te worden, tussen de 30 en 44 dagen. Maar toen ik door had dat ikmijn eisprong voelde was het raak! En heb ik nu een schattie van alweer 7 maanden.

Succes! Pip

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik voel um ook erg goed, heb zoiezo ook last van vruchtbaar slijm, en heb enorm veel pijn als me ei er aan komt, loopt ooit krom van de pijn! ook niet bepaald fijn om dan te klussen want ben er ooit goed ziek van! verschilt wel per keer ene keer erger als de andere keer, maar de pijn trekt door tot me rug en steken aan de zeikant van me eierstok. erg vervelend, maarja je ei niet voele lijkt me ook niet makkelijk

6. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Ik voel mijn eisprong ook, heb de hele dag een beetje misselijk gevoel en steekjes aan 1 kant, weet dus zelfs vanuit welke eileider mijn ei komt.. Wanneer het voorbij is beginnen meteen steken in mijn tepels... dus dan is t voorbij!
    Voelde nu zaterdag deze steekjes, zondag was mijn ovu-test knallend positief en heb vanmorgen voor het eerst verhoging met tempen. Vrijdag, zaterdag en maandagavond geklust... ik hoop dat we goed ons best hebben gedaan... anders wordt het weer zo lang wachten met een cyclus van 47 dagen....

Deel Deze Pagina