hoi, ik heb even een vraag: ik heb de laatste paar keren een hele nette cyclus gehad van 29 dagen. nu had ik dus gisteren ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niks te bekennen! heb vanmorgen getest, maar die was negatief (en het was nog wel zo'n gevoelige van zwanger&kids).. en ik heb al bijna de hele dag zo'n zeurderige kramp in mijn buik alsof ik ongi ga worden, maar toch net anders.. kan het niet goed omschrijven.. alsof het niet door wil zetten! heb soms even zo'n kramp/steek dat je adem er soms even van stokt..(snap je em nog??) is dat een slecht teken? en is het raar dat ik een nega-test heb? normaal voel ik een ongi wel aankomen dmv zere borsten enzo, dat heb ik nu ook niet, al zijn ze vandaag wel iets voller als anders.. hoop dat je me kan helpen, het maakt me zo onzeker.. bedankt!
Hallo, Het kan zijn dat je cyclus deze maand ontregelt is, waardoor je cyclus langer is en daardoor je menstruatie later is. Wacht nog een paar dagen of je gaat menstrueren. Zo niet test dan nogmaals. Het kan zijn dat je net te vroeg getest hebt. Test ook altijd met ochtendurine, dat is het betrouwbaarst. Die steken kunnen komen van een aanstaande menstruatie maar als je zwanger zou zijn kan het ook komen van darmen die verplaatst worden. Groetjes Ineke
ik ben wel vorig weekend (het weekend van de evt. innesteling) ziek geweest.. dus weet niet of dat invloed kan hebben? ik wacht het nog een paar dagen af.. moeilijk hoor! haha! mag ik een kruik op mijn buik leggen? want temperatuurwisselingen zijn niet goed in het begin van een evt. zwangerschap toch?