Overtijd maar test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisaweij, 20 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisaweij

Lisaweij Lid

20 jan 2025
    20
    4
    3
    Vrouw
    Hii,
    Ik ben nu 5 dagen overtijd. Mijn testen zijn negatief wat kan dit zijn? Zijn er meerdere die pas laat negatief testen?

2. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Heb je ovulatietesten gedaan/weet je zeker wanneer je eisprong was?

3. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Dan is je eisprong later geweest dan je dacht of heb je die een keer overgeslagen. Even afwachten en over een paar dagen nog eens testen.

als je echt overtijd was geweest (als in 2 weken vanaf je eisprong + 5 dagen) en je was zwanger dan had je nu positief moeten testen.

succes met wachten!

4. Lisaweij

Lisaweij Lid

20 jan 2025
    20
    4
    3
    Vrouw
    hi
    Nee deze maand geen ovulatie testen gedaan. afgelopen half jaar wel. Toen had ik elke maand een cyclus van 26 dagen en nu zit ik op dag 31. Nooit overtijd geweest ik weet dat ik nu niet zeker ben van mijn ovulatie maar zoveel later verwacht ik gewoon niet want me ovulatie is altijd al op dag 17/18. Heb ook al 4 dagen steken in mijn buik en lies en flankpijn

5. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Dan heb je misschien een eisprong overgeslagen of toch een latere eisprong gehad. Als je echt overtijd zou zijn, zou je nu positief moeten testen.

6. Lisaweij

Lisaweij Lid

20 jan 2025
    20
    4
    3
    Vrouw
    ja dat dacht ik ook al,
    Maar ben beetje ongerust door de pijn die ik heb ik mijn buik en flanken. Ik ga er zeker niet vanuit dat ik zwanger ben maar ben wel ongerust!

7. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Sinds wanneer heb je die pijn en waar maak je je ongerust over?

8. Lisaweij

Lisaweij Lid

20 jan 2025
    20
    4
    3
    Vrouw
    sinds zaterdag heb ik die pijn.
    Ja geen idee maar in combinatie met niet ongesteld worden vind ik t gewoon gek

9. Dinobaby

Dinobaby Lid

12 mei 2024
    60
    9
    8
    Vrouw
    Hoe zeker ben je normaal je eisprong klopt? Met dag 17/18 gezien met een 26 dagen syclus is je lutale fase dan wel erg kort.

10. Lisaweij

Lisaweij Lid

20 jan 2025
    20
    4
    3
    Vrouw
    klopt mijn lutale fase is ook altijd 11/12 dagen. Heb altijd ovulatie testen gebruikt dus ik weet zeker wanneer me eisprong was! Deze maand bewust niet gedaan om te kijken of ik t wat meer los kon laten. Helaas niet echt gelukt hihi. Bedoelde met eisprong eigenlijk dag 16/17 ipv 17/18.

werd net wakker en ben ongesteld!

11. Dinobaby

Dinobaby Lid

12 mei 2024
    60
    9
    8
    Vrouw
    Maar als dag 16 of 17 je eisprong is, met 26 dagen syclus is je lutale fasen dan nog steeds maar 9 a 10 dagen.
    Is nog steeds vrij kort
    Dag 16 of 17 zijn je ovulatie testen niet positief neem ik aan?
    Maar het kan gerust zijn je nu een x een syclus overslaat of een latere eisprong hebt etc hoor.
    Je kan altijd even met je huisarts overleggen

12. Dinobaby

Dinobaby Lid

12 mei 2024
    60
    9
    8
    Vrouw
    O las over je menstruatie heen, fijn je duidelijkheid hebt

Deel Deze Pagina