Oké the word is out. Toch willen we gaan voor ons 4e geliefde kindje. Zo spannend weer , en vooral met onze geschiedenis. Wij zijn enkele maanden verder , zoals je al leest zonder enig resultaat helaas. Ben met ovulatie testen begonnen en ben er zo achter gekomen dat ik een korte LF heb van zo'n 6 dagen! Zijn er meer dames met zo'n korte LF en toch zwanger geworden? Lees veel tegenstrijdige verhalen over een korte LF. Vandaag besloten om met monnikspeper te beginnen , dit schijnt het meeste te helpen. Teunisbloem olie blijkt herzien te zijn i.v.m schadelijke stoffen voor de eventuele zwangerschap. Eerlijk gezegd weet ik het allemaal niet zo goed , ervarings verhalen?
Wat balen dat je zo'n korte lf hebt. Als dit elke maand zo is, dan zou ik contact leggen met de huisarts en vragen om utrogestan (3x 200 mg per dag) om je lf mee te verlengen.
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik wacht het de eerste 3 maanden nog af. Dan zijn wij bijna een jaar verder met het 'proberen' en ondertussen test ik door om zo te kijken of de LF nog steeds verkort blijft en trek ik aan de bel. Nogmaals dank!