Even een vraag.. Ben sinds 31 december in de weer met ovutesten van sensitest. Op 8 januari was ie positief en Fertility friend zette een streep op de dag daarna 9 januari. Ik had die dagen ook flinke ovupijn/middenpijn en dat was na 2 dagen weer over. Sinds 2 dagen zo'n ongesteldheid gevoel, misselijk, erg moe en mijn vriend vindt me 'er anders uitzien' . Vanmiddag nog eens een ovutest gebruikt en die knalt er werkelijk uit! Ik heb echter geen last van de ovukrampen zoals op 8 januari, maar meer alsof ik elk moment ongesteld kan worden! Mijn baarmoedermond zit zo halverwege en niet echt hoog, wel een beetje open. Komt bovenstaande vaker voor of ben ik zo'n apart geval :
je zou natuurlijk gwoon zwanger kunnen zijn! soms is het zo dat ovu testen ook positief worden als je hgc in je urine hebt zitten dat hoop ik voor je!
testen Als je posi ovutest hebt en 2 weken later weer een knalposi, kan dat idd duiden op een zwangerschap
ja, misschien had je zelf ook het idee dat je zwanger zou kunnen zijn, omdat je ook je baarmoederstand ed. aangeeft? Ga je vandaag een testje doen? spannend!
Ik heb een zwangerschapstest gehaald van de kruidvat die 2 voor 5 euro, maar die is hartstikke negatief Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat mij ei op de 8e gewoon niet gesprongen is? Ik zal nu moeten afwachten denk ik... Over 2 weken zullen we het hopelijk weten
Wolkje ik heb een beetje hetzelfde probleem.... Ik heb al 5 dagen een zeer positieve ovu test. Ik ben op dag 14 begonnen met testen en op dag 18 begon het positieve resultaat. Terwijl mijn vorige 2 cyclussen 28 en 27 dagen waren. En je NOD is 14 dagen na de ovulatie. Persoonlijk denk ik dat mijn ei voor de 14e dag is geweest en dat ik deze gemist heb. Maar op dag 18 had ik een flinke pijn scheut in mijn zij en dagen ervoor wat bloedverlies... En nu dus 5 dagen een vette posi test! Ik snap er niets meer van!
Ik heb dit vorige ronde meegemaakt. Heb op meerdere dagen in mijn cyclus een positieve test gehad. Pas op dag 24 en 25 was mijn test echt positief. Ik temperatuur ook dus kon de temp stijging waarnemen. Ik werd er ook erg onzeker van en heb hierdoor ook mijn ei gemist. Soms kan het zijn dat je een LH piek hebt maar je eitje niet springt. Je lichaam probeert het dan later in je cyclus nogmaals.
Als ik kijk naar mijn temperatuur, dan geeft fertility dag 24 aan ( dus de 2e x dat ik posi testte ) op de 25e teste ik positief met sensitest. Echter.. ik zit nu op DPO 6 en heb lichtbruin bloed/slijm verloren Heb ongi gevoel in mijn buik en steken in mijn lies. Ben zo bang dat dit al de zijn! Dat zou betekenen dat ik wel een heel korte luteale fase heb... Hoop dat het ook een innesteling kan zijn :