Ik had op CD 13 een positieve ovulatie test en CD 14 heb ik een inseminatie gehad. Ik heb Clomid geslikt maar geen pregnyl gebruikt. Ik kon mezelf niet meer bedwingen en heb NIET met ochtendurine getest, en ben 2 dagen te vroeg. zien jullie iets? ik lijk iets te zien, naar projeteer ik dit nu omdat ik zo graag wil?
Ik lijk wel een streepje te zien op de onderste foto. Spannend! Hopelijk over een paar dagen een duidelijker streepje
Ik zie 'm ook! Morgen of overmorgen even met ochtendurine proberen! Dan zal het streepje nog duidelijker zijn!
Ik zie het ook...morgenvroeg met ochtend urine zou hij iets duidelijker moeten zijn....spannend! Ik duim voor je..
Bij de eerste foto lijk ik een heeeeeel licht streepje te zien. Maar echt duidelijk is het niet. Spannend meid!. Morgen of overmorgen ochtend nog eens testen.
Ik zie het ook MAAR ik lees hier de laatste tijd vaker dat Kruidvat dit soort streepjes laat zien. Ik hoop dat het bij jou wel van een zwangerschap is! *fingers crossed*
Ik zie wel iets vaags.. zo was mijn test ook 2 dagen voor ik lichtpositief testte. Er is zeker hoop meid
Waarom duurt de dag zo lang? Ik ga echt vroeg naar bed en morgenvroeg testen! Wil gewoon zo graag weten waar ik aan toe ben.