Hier ook vanmorgen weer een negatieve test...grrr.. Sinds vanmorgen last van pijn rechts in mn onderbuik die uitstraalt naar mn bovenbeen en btje naar mn rug. Heb ik nog nooit gehad als k ongi moest worden...snap ut niet...kent iemand dit? kan toch ech nie zwanger zijn als ik een nega test heb gedaan vanmorgen...denk ik dan...
@lotte1987: Rot voor je! Nog geen tekens van aankomende ongesteldheid? Hoeveelste ronde ben je? Misschien verlate menstruatie........ Zo irritant, dat wachten..........Succes verder!
Nee geen tekenen van aankomende ongesteldheid. Wel tekenen die je bij een zwangerschap kan hebben (meer plassen, emotioneel, bultjes op tepels, opgeblen gevoel, pijnlijke tepels). Dit is pas mn eerste ronde dus mag niet klagen, maar kan niet tegen de onzekerheid. Wil weten waar ik aan toe ben. Ben nog nooit te laat ongi geworden...altijd 28 dagen...Maja, misschien aant ontpillen nog...
Dat zou heel goed kunnen....Zeker als dit je eerste cylcus is zonder pil.....Je lichaam moet er erg aan wennen dat het zelf moet regelen wanneer je ongesteld wordt......Hopelijk heb je alsnog goed nieuws.....maar ontpillen zou heel goed kunnen. In dat geval: hopelijk volgende ronde meer geluk!
Mmm, beetje zelfde geval als mij dus...... Zit ook in 2e ronde na het stoppen met de pil. Eerste cyclus 38, en nu 5 dagen overtijd.....Test gedaan maar negatief! Heel frustrerend. Ga zaterdag nog eens testen voor de zekerheid (als ik nog niet ongesteld ben geworden). Als het dan nog negatief is, dan hoop ik dat ik heel snel bloed zie! Weet je tenminste waar je mee af bent. Succes!
Hey allemaal, ik ben ook overtijd.. Vorige keer heb ik mijn regels wel gehad maar niet zo hard.. En ja, ik mag van mijn vriend niet testen.. Hij was de vorige keer meer teleurgesteld dan ik, denk ik.. Ik heb een afspraak bij de gyné 1 dec en tot dan weet ik niets (wel als ze doorkomen natuurlijk). Maja, ik moest toch gaan voor een check-up
Ga je serieus tot 1 december wachten met testen als je niet ongesteld wordt? Vind ik wel erg lang hoor......Je wilt toch zelf ook weten of je zwanger bent of niet.....Doe je het zonder je vriend erbij.....Je wilt toch niet zo lang in onzekerheid rondlopen. Het komt op deze manier nogal laconiek over.........Kan me niet voorstellen dat je niet nerveus bent........ Succes met alles.....Ennnuhhhhh als je het echt zo luchtig oppakt, kan je mij dit dan leren!?
Vanochtend weer een test gedaan en weer negetief ik geef de hoop maar op en hopelijk wordt ik dan snel ongesteld zodat de volgende ronde in zicht is. Groeten nicole
ik probeer mij gewoon zoveel mogelijk bezig te houden met andere dingen en ik heb eigenlijk ook niet heel de dag de drang om te testen.. Raar éh. Meestal als ik alleen ben en ik aan het piekeren ben.. anders eigenlijk helemaal niet. Ik ga toch proberen te wachten tot 1 december.. As het niet lukt zal ik misschien wel testen maar ik ga toch proberen van nog even te wachten. Ik vind 4 dagen nog niet zo heel veel.. Ze kunnen ook gewoon laat zijn eh.
Haha dankje! Maarja het is ook nog maar ronde 2 en ik denk dan misschien als het niet lukt, op naar de volgende. Moest ik nu al aan ronde 7 ofzo zitten ik denk dat ik wel anders zou reageren hoor!
Ik zie het anders: Je bent gewoon een echte nuchtere hollander, en daar is niks mis mee! Ik wil eigenlijk al jaren kinderen (terwijl ik nog best jong ben)......maar heb het steeds uitgesteld. Nu mijn lief en ik besloten hebben ervoor te gaan willen we allebei te graag......Dan wordt je vanzelf ongeduldig! Ook al is het pas ronde 2!
Eerst en vooral ben ik een Belg . Maar dat maakt nu niet veel uit. ^^ Ik ben vooral overtuigd door mijn vriend, het gevoel was er wel hoor maar ik dacht nog even te wachten. Hoewel ik toch al veel kriebels had en niet voorbij een babywinkel kon lopen zonder te gaan kijken. En mijn vriend is iets ouder als ik en wil al lang kinderen maar ik ben ook gewoon jong. En ja, nu kwam er een goei moment om eraan te beginnen en dan heb ik maar ingestemd.
Ohhhh sorry, had niet eens gezien dat je uit de buurt van Mechelen komt......Mijn oprechte excuses.......Niet dat je nu minder nuchter bent....Misschien zijn Belgen juist nog wel nuchterder dan Hollanders.......Maar goed. Je bent idd nog vrij jong....Knap van je, dat je dan al zo'n beslissing neemt.......Ik wens je megaveel succes en hopelijk test je raak.....Laat het me in ieder geval weten.....Succes met wachten!
Geeft niet . Maakt niet uit eh we willen allemaal een kindje! Ik zal zeker iets laten weten maar het duurt nog wel even eh! Veel succes nog!
Knap dat je zo lang nog kan wachten met testen. Ik ga morgen ochtend weer testen denk ik...Snap er niks van...