hey hey hier nog zo een, nog steeds overtijd en al hardstikke lang, nog nooit meegemaakt. normaal altijd zo rond de 34 dagen. nu dus niet... testen? negatief, heb m'n laatste test van het weekend gedaan geloof ik, en nu heb ik zo iets van laat maar die testen.. oke, ik zal nog wel gaan testen, maar niet meer om de 3 dagen of zo. haha vandaag m'n verjaardag gehad, zou wel leuk zijn hoor een positieve test als cadeutje. maar toch maar niet gedaan, bovendien geen tijd voor gehad haha. en waar heb ik zoal last van? in het begin vooral veel lage rugpijn en daarna ook nog nekpijn af en toe wat hoofdpijn. onrustig niet zo zeer misselijk maar het idee dat je bij slikken moeite hebt/gaat kokhalzen vage dromen veel afscheiding geen ongesteldheid natuurijk out of the blue witlof en dat soort dingen koken die ik nooit maak? heb ook het idee dat m'n haar sneller groeit, heb 3 weken geleden het kort geknipt maar overal hoor ik weer reacties van sjonge je haar is lang geworden nagels kluif ik normaal helemaal af maar als ik ze nu afkluif kan ik 2 dagen later weer opnieuw beginnnen. puisten zo dat was het wel zo'n beetje dat is alles wat me afgelopen tijd is op gevallen of het zwangersymptomen zijn of niet? kweethet niet hoop het en als ik een maand overtijd ben ga ik naar de dokter succes hier iedereen... oja en nog een heel rare opgezette buik zegmaar niet zoals het is als ik ongi moet worden want dan is het helemaal rondom dik maar nu ist "anders" en niet blubber maar hard. en naar de sportschool ga ik niet dus buikspieren zullen het niet zijn
erg leuk dit ik had het er net over wat ik nou moet doen ben nu drie dagen over tijd en ben al een uur aan het natellen in me agenda of het wel klopt ik ben nog nooit overtijd geweest dus nu voor het eerst ik durf nog niet te testen omdat ik ang ben voor een of geen lijntje of heeel dun word je weer onzeker van hoe doen jullie dat ? kus redi
Ik zou zeggen als je het echt wil doen, gewoon doen! Het kan ook zijn dat je te vroeg test.. Hangt af van persoon tot persoon en van test tot test!
De testen spraken toch de waarheid...ben ongi geworden. Niet erg, nu weet ik tenminste dat ze kloppen en waar ik aan toe ben...kus
Ik ben nog steeds niet ongesteld, inmiddels 11 dagen overtijd en nu dus op dag 50 van mijn cyclus.....Ben helemaal gefrustreerd. Zaterdag nog een test gedaan maar helaas ook weer negatief....Wacht nu mijn ongesteldheid af maar nog tekenen ervan te bekennen......Heb wel bruine smurrie al een paar dagen......Niet maandverbandwaardig, maar wel irritant en vooral viest! Wat kan dit zijn? Zit nu op een punt dat ik denk: laat het bloed maar stromen, dan weet ik waar ik mee af ben en kan ik rustig aan een nieuwe ronde beginnen....Dit is alleen maar irritant!
hee iedereen ,, zoals jullie zien be ik ook al een aantal dagen overtijd en blijf maar geatief testen.. heb geen gevoel van ongii,, maar juist heel veel zwangerschapssymtonen die ik met mn eerste ook had.. ik heb zoiets nu van laat die testen maar wezen heb er al 4 gedaan! die test zegt negatief dus dan zal het ook wel zo zijn. maar nu zei mn moeder gister iets wat me wel aan het denken heeft gezet en nu wil ik graag jullie ervaring er over horen! heb 3 maand terug mn spiraaltje eruit laten halen had daarna gelijk 2 regelmatige ongi's nu ben ik overtijd en test negatief mn moeder zei zou het niet kunnen dat je nog hormonen van het spiraaltje in je lichaam heb waardoor je zwangerschaptest negatief kan zijn? zou dit kunnne? dat ik tog we zwanger ben maar dat de test negatief is door de hormonen?
Ik denk niet dat dat het is, want in een spiraaltje zit geen hcg (zwangerschapshormoon) Het zou heel goed kunnen dat je gewoon nog aan het ontpillen bent. Het is niet gek als je cyclus in t begin toch ineens langer is. Ook al was die 2 keer gemiddeld
heb normaal cyclus gehad toen oik stopte met de pil ben maar een maand aan de pil geweest ben vandaag dan ook bij de ha geweest en die zei ga er maar van uit dat je zwanger bent tschijnt dus dat het wel kan door de hormonen van een spiraaltje dat een test negatief is moet morgen afspraak maken bij de verloskundige voor een echo