Ik ben nu 3 dagen overtijd maar ik heb echt erge rugpijn net zoals je die hebt als je ongesteld bent ? Heeft iemand dit ook gehad en achteraf toch zwanger bleek te zijn ?
Het kan allemaal. Ik zou een test doen dan weet je het zeker. Je bent nu 3 dagen overtijd zus het kan maar zo.
ik ben nu ook 2 dagen overtijd en heb ook ongieklachten...heb inderdaad van iedereen al gehoord dat ze ongieklachten hebben als ze zwanger zijn....dus hoeft niet persee te beteken dat je komen ga morge maar even testen hoop hoop hoop
jaa testen, ik had ook erge ongi klachten, vooral erg veel kramp leek ook erger dan anders, en de test was bij mij positief! succes! liefs radna
Dus die nare ongiklachten kunnen ook zwangerschapsklachten zijn? Hmmmm, ik heb nu ongikrampen..kan dat ook? Ik word er helemaal SIMPEL van. Maar omdat ik er op let, wordt het natuurlijk ook erger. ' Gr van Friezin
Ik durf ook nog niet echt te testen, bang dat het morgen alsnog komt.Ben blij dat ik zie, dat ik niet de enige ben.
Vier dagen overtijd..super hoor! Ben je wel eens vaker zoveel dagen overtijd? Spannend! Groeten v Friezin