Hier ook nog steeds niks, baal ervan! Had zo'n goed gevoel dat ik wel echt zwanger was, maar vanochtend weer een negatieve test. Leek me zo leuk om met pasen te kunnen vertellen tegen de familie. Als het dinsdag nog niks is, ga ik naar de dokter, ben benieuwd wat hij ervan zegt en wat hij ermee doet. Ik lees verschillende reacties op het forum. Ik kan me voorstellen dat je baalt als je weer ongesteld wordt, zou ik ook hebben. Maar als het zo moet zijn, dan het liefst zo snel mogelijk, deze onzekerheid is ook niet leuk! Fijne paasdagen meiden!
Helemaal eens met Melisa! Als je dan ongi wordt, dan maar zsm na je NOD dag, anders is het wachten zo killing... maar ja, je lichaam kan je aardig voor de gek houden dat heb ik wel geleerd!
hoi, mijn laatste menstruatie was 25 jan,ik moest 21 jan weer ongesteld worden. met 4 dagen overtijd heb ik een test gedaan en die was negatief.met 7 dagen overtijd weer een test maar die was positief. het schijnt dat ik in een vroege zwangerschap zat en dat het nog heel erg pril was,en dan komt er in je urine weinig zwangerschaps hormonen,zodra er meer van die hormonen loskomt dan kan jouw test positief worden. nou ik heb met 7 weken zwangerschap een miskraam gehad,ook omdat er te weining zwangerschaps hormonen aanmaakte. ik zou gewoon afwachten en volgende week weer proberen en mischien je huisarts een verwijs briefje laten maken voor een bloedtest. ik hoop voor je dat hij positief word. success rosanna
hey allemaal, ik ben "gelukkig" ongesteld worden. einde aan die onzekerheid, en weer kunnen beginnen aan een nieuwe ronde. dat wachten is echt vreselijk zeg. succes ermee iedereen, ik hoop dat jullie ook snel zekerheid krijgen. ik ga nu snel die banner aanpassen.
Ik ben ook overtijd, en heb twee zwangerschaps testen gedaan die negatief eruit kwamen. Maar omdat ik nog maar twee maanden van de pil af ben, weet ik mn cycles nog niet en kan het misschien zijn dat ik te vroeg heb getest.. dat hoop ik, maar ik probeer me erop in te stellen dat ik gewoon ong moet worden zodat de telleurstelling niet zo groot is.
Hallo! Ik heb sinds gisteravond een beetje bruinverlies,wat vandaag erger is geworden. Heb m'n banner al aangepast, want ik neem aan dat dit vandaag doorzet in ongesteldheid, zoals altijd. Succes allemaal hier! Ik hoop voor jullie dat er gauw een eind komt aan de onzekerheid, met het liefst natuurlijk positief nieuws!
Hier nog 1 flink over tijd! ik ben 11 jan voor eht laatst ongie geworden, ik had na 39 dagen de 19 feb weer ongie moeten worden en er is nog steeds nix. Ook al 8 negatieve testen. 12 maart ben ik voor het laatst getest bij mijn huisarts. nu de 31e naar de gyn.
Ik ben eigenlijk zo blij dat ik eindelijk ongesteld ben geworden..maar vind het ook zo ontzettend jammer dat ik niet zwanger ben...De cyclussen duren zo ontzettend lang, dat een jaar zo voorbij is..Als je dan die verhalen hoort dat er vrouwen zijn die pas heel laat positief testen, dat maakte me alleen nog onzekerder..
Hier nu 6 dagen overtijd. Temp ging gisteren met 0.3 naar beneden, was al "blij" dat er een ongi aan zat te komen, maar vandaag is tie weer 0.3 omhoog.....
Esther jij bent flink overtijd zeg, wat een onzekerheid! Ik ben nu 11 dagen over tijd en ik ga zo naar de dokter. De assistent had het er al over dat hij misschien wel bloed af zou laten nemen, daar hoop ik toch wel een beetje op. Wil graag duidelijkheid, wat dit ook is.
Ik ben net bij de dokter geweest. Hij ziet er toch wel een grote kans in dat ik zwanger zou zijn (ik geef het nog steeds 50/50). Ik mocht vandaag al een bloedtest doen, maar omdat hij aangaf dat die niet veel betrouwbaarder zijn dan de gewone test afgesproken dat ik vrijdag weer test, als die nog negatief is, laat ik bloed afnemen. Spannend dus.
? Het overschot aan Hcg plas je uit, dit is dus zichtbaar voor een urinetest, maar in je bloed is het eerder zichtbaar! Als ik jou was en zekerheid wilde zou ik zeker om een bloedtest vragen, daarin kunnen ze je waarde aan Hcg meten! Succes meid!
Bij mij gaven ze ook aan dat het even betrouwbaar zou moeten zijn.. Ben helaas na 21 dagen overtijd toch ongesteld geworden...Toch wel blij nu, aangezien de onzekerheid weg is! Kan weer fris beginnen aan een nieuwe ronde: Nieuwe ronde = nieuwe kans
Jah best wel erg jah die onzekerheid, amar ik ga er gewoon vanuit dat ik een cyclus heb overgeslagen. Ik ga de 31e naar een gyn, ik zal voor je duimen voor vrijdag! succes
Verhip, heb jij geen bloedtest laten doen? Ik dacht afgelopen vrijdag dat ik vandaag perse een bloedtest wilde, maar moet zeggen dat ik er nu minder mee bezig ben. Ik wil het nog steeds net zo graag, maar vind het geen probleem om tot vrijdag te wachten. Ook omdat de huisarts aangeeft dat mijn ei ook laat kan zijn geweest en het wellicht nog niet zichtbaar is op de test en mocht ik zwanger zijn, dan is die kans vrijdag toch groter. Dus ik wacht rustig af... Esther, waarom ga je naar de gyn, omdat je cyclus nu zo lang is? Vraag me namelijk altijd af wanneer je doorgestuurd wordt.
Hallo iedereen, Ik was nooit overtijd! altijd een cyclus van 28 dagen, en geen dag later ongesteld. Nu probeer ik al vanaf oktober 2007 zwanger te raken en telkens ben ik overtijd 1 week of 2 weken, en dan word ik toch ongesteld! Echt vervelend alsof ik wel zwanger raak maar dat het afgebroken word. Ik baal hiervan.. want eigenlijk vrijde we al zonder condoom vanaf augustus 2007. Begin me een beetje druk te maken nu. Omdat ik wel in de gaten houd wanneer me eisprong is en die komt altijd op de dag dat hij klopt in mijn 28 dagen cyclus. Groetjessss
Ik lees hier dat veel mensen lange tijd over tijd zijn, maar dat ook de testen negatief zijn. Kan het niet zo zijn dat als je er te veel mee bezig houdt, dus constant hoopt dat je NOD wegblijft en dat je dus hoopt dat je zwanger bent en je gedachten er constant mee bezig zijn (met ben ik wel of ben ik niet zwanger), dat hierdoor je NOD uitgesteld wordt. Dus dan ben je dus niet zwanger (vandaar die negatieve testen). Maar dan komt je ongi ook niet op tijd omdat je er dus te druk over maakt. Stress is toch een factor die er voor zorgt dat je menstruatie uitblijft? Ik heb dit weleens gelezen, dus voor de mensen die na lange tijd niet ongesteld worden en ook geen positieve testen hebben, laat het wat bezinken. Misschien komt daardoor je menstruatie sneller en kan je doorgaan naar een volgende ronde. Mensen met een laag HCG gehalte, waardoor die testen negatief zijn, maar die wel zwanger zijn, dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Veel succes allemaal.
Volgens mij is het zo dat je cyclus inderdaad langer kan duren door stress maar dat ligt dan aan de periode voor de eisprong en niet erna. Persoonlijk vind ik die hele theorie over 'er teveel mee bezig zijn' echt onzin. Ik zeg niet dat het gezond is om er 24/7 mee bezig te zijn maar dat je er minder snel zwanger door zou worden... Ik ben nog steeds niet ongesteld. Als ik niet heel duidelijk m'n vruchtbare dagen had gemerkt dan had ik er nu geen drukte van gemaakt want m'n vorige cyclus was 41 dagen en de vorige nog langer. Ik vraag me alleen nu af; hoe kun je zo overduidelijk de vruchtbare dagen merken (heel veel rekbaar doorzichtig slijm, baarmoedermond die beetje open staat, steeds donker wordende ovulatietest en dag erna weer heel licht) en dan toch drie weken later niet ongesteld zijn en niet zwanger? Het is me echt een raadsel! Ik zou het super vinden om nu maar gewoon ongesteld te worden dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Al die valse hoop is echt killing. Wie weet ook zeker dat'ie de eisprong wel gehad heeft? Succes allemaal!
hoi allemaal. ik was overtijd, enin een tijd van 4 weken 3 testen gedaan allemaal negatief. ging 2 weker later na de dokter en het was positief, niet iedereen maak in de eerst paar weken genoeg hcg hormoon aan, om de test duidelijk te maken. terwijl je toch zwanger kan zijn. ik ben nu 1 dag overtijd had gister ong moet worden, ik heb ook zomaar kans dat het bij mij weer negatief uitslaat enhet mischien wel positief is. dus zou zeggen, wacht nog even af en maak een afspraak bij je huisdokter, die hebben betere testen. gr pascalle