Overtijd... maar toch negatieve test?.. Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door inge08, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, ik wel. Op de maandag voor de eisprong echo gehad, een ei van 24mm en een ei van 16mm. Eisprong was de woensdag (n.a.v. temp en ov.tests en de krampen de dag ervoor). De maandag daar weer na weer een echo, allebei de eitjes weg en 1 geel lichaam te zien.

2. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    jemig, vaag zeg!

Mijn huisarts zegt dat je cyclus in principe nog 14 dagen duurt na je eisprong. Alleen maakt zij het vaak mee dat bij vrouwen die zwanger willen worden die periode opeens langer wordt. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar goed, ik ga er dan ook maar vanuit dat dat bij mij zo is en hoop dat ik snel ongesteld wordt. Maar ik blijf het wel wat vaag vinden omdat ik er deze ronde juist niet zo erg mee bezig was en de vorige rondes juist wel en toen werd ik wel gewoon op tijd ongesteld.

Succes met afwachten allemaal! Hopelijk snel een positieve test of anders maar ongesteld!

3. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    mollyvg; kunnen ze bij jou dan nu ook niet weer een echo doen om te kijken of er misschien een vruchtzakje te zien is?

4. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    Nou mijn huisarts dacht dat ik een cyclus had overgeslagen,
    maar omdat ik me erg zorgen maak(te) over mijn vruchtbaarheid,
    met name over de lange cyclussen en ook mijn overgewicht.
    Ik heb de eerste dagen van maart voordat ik naar de huisarts ging flink zorgen om gemaakt,
    Zelfs tot huilends aan toe..
    Nu is het gelukkig veel minder, nu ik weet dat over een paar dagen ernaar gekeken wordt.

5. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Esther, het komt vast wel goed hoor meid!
    Overgewicht kan inderdaad in je nadeel zijn maar op zich zijn je cyclussen niet zo heel lang hoor! 35 dagen wordt nog als gewoon gezien (het lijkt alsof iedereen een cyclus van 28 dagen heeft maar dat is niet zo)
    Heb je wel iets van je eisprong gemerkt dan? Misschien heb je inderdaad een maandje over geslagen, dat kan soms. Hopelijk kan de gyn je gerust stellen. Wanneer ga je ook alweer?

succes!

6. Niet meer actief

Ik had een cyclus van 126 vandaag eindelijk ongesteld geworden.
    Elke maand 1 testje gedaan behalve deze maand ik was het zat.
    En was idd helemaal niet zwanger wat ik zelf al dacht al had ik heel veel symptomen en ik was dikker geworden.

En kijk maar ik begon ook eerst met een nette cyclus de pil is bende dus je moet je lichaam de tijd gunnen. Ik had er zoizo gelukkig voor gekozen te stoppen voordat we voor het echi willen gaan over een jaar dus ik heb geen druk op me verder en dat is wel heel fijn.

Zoizo ik ben niet naar de dokter gaan want ze schrijven je ook die troep voor dus ik hoef ook geen andere troep van ze om me menstruatie dan op te wekken.

Ik had gewoon een gezonde cyclus van 29 dagen altijd voor ik begon aan de pil dus tjah. En ik geloof er ook gewoon in dat me lichaam dat vanzelf weer netjes op gaat pakken.

Hou jezelf niet voor de gek he veel succes nog verder.

7. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hey Hallo,

Goh wat een herkenning van iedereen.. fijn omte lezen :D Maar helaas werd ik toch 's avonds nadat ik hier een berichtje had neer gezet ongesteld! :cry: Aan de ene kant baalde ik enorm ( heb er ook wel een traantje om gelaten) aan de andere kant was ik blij dat ik nu van die onzekerheid af was..
    Maar nu weer een maand voor de boeg en weer flink aan klus ;) ben benieuwd hoe deze maand mijn cyclus er uit komt te zien..
    Hoe is het met de rest van de dames? Al ongesteld geworden of toch een positieve test? Ben benieuwd..!

Bedankt voor jullie reacties!

8. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    ben ook overtijd en vandaag de eerste negatieve test gedaan.....

Maar, een vraag: moet je echt met ochtendurine testen? Het staat nergens op de verpakking....

9. miranda1975

miranda1975 Nieuw lid

26 mrt 2008
    2
    0
    0
    zutphen
    hallo allemaal
    ik ben 8 dagen over tyd heb er al 3 testen tegen aan gegooid allemaal negatief heb wel ongi pijnen en met vlagen moe en zere tepels dus denk dat ik er in het weekend nog maar eens een testje tegen aan gooi ... heb ook dikke witte vloed weet iemand of dat iets betekend
    gr miranda

10. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik ben nu 4 dagen overtijd.
    Wat een herkenning in al jullie verhalen zeg!

Mijn cyclus was altijd 28 dagen, in januari 29, in februari ineens 31 (ook negatief getest en de dag erna ongesteld geworden) en nu dus al dag 35.

Ik heb al enkele weken steken in mijn onderbuik, buikpijn, krampen, soms wat misselijk en hoofdpijn. Ook al meerdere keren het idee gehad: nu word ik ongesteld, maar nee hoor.

Gisteren negatief getest.

Zoals Paula ook al vroeg; moet het met ochtendurine? Ik heb 's avonds getest.

Word ook echt gek van deze onduidelijkheid.
    Of ongesteld of zwanger, niet dit geouwehoer.

En even een reactie op een eerder bericht of mensen er ook teveel mee bezig kunnen zijn, dat daardoor hun ongi uitgesteld wordt:
    Ik denk niet dat het zo werkt hoor. Ik was er helemaal niet mee bezig; schatte de kans ook erg klein in, tot de NOD en nu ben ik er iedere dag meer mee bezig.

IK WIL DUIDELIJKHEID!

11. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Shanna:

Hier even je antwoord op je vraag, ik heb toen ik overtijd was de dokter gebeld, en die vertelde me wel dat je het beste met ochtend urine kunt doen.. daar zitten de hormonen het sterkst in.. Op de verpakking van de zwangerschapstesten staat dat je het elk moment van de dag kunt doen en dat is ook zo maar mijn huisarts stelde toch voor om het met ochtendurine te testen!

Meiden heel veel succes.. ik duim voor jullie!
    Groetjes Inge!

12. miranda1975

miranda1975 Nieuw lid

26 mrt 2008
    2
    0
    0
    zutphen
    hoi allemaal
    nou ik denk dat de ongi op gang komt ik had gisteravond een druppel bloed nu is het bijna weer weg beetje bruine sliertjes wel vreemd maar ff afwachten of het door zet .. anders naar de volgende ronde
    gr miranda

13. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Sammetjen.. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het nu met je is.. bloedtest was 50/50 maar nu? Hoe voel je je? :(:

14. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Het is inderdaad zo dat je best met ochtendurine test, omdat die het meest geconcentreerd is.
    Als je overdag wil testen wacht je best ongeveer 5 uur met plassen en doe je dan je test. Als dat lukt tenminste :)

Wel vreemd dat in Nederland bloedtesten zo "abnormaal" lijken te zijn ?
    Bij ons in België wordt eigenlijk aangeraden om vlug een bloedtest te doen zodat alles goed kan opgevolgd worden. Ik kreeg vanaf 6 weken zwangerschap om de 3 à 4 weken een echo en tijdens de eerste 12 weken zwangerschap werd telkens een bloedtest gedaan. Dit om te zien of er oa. voldoende HCG in mijn bloed zat, ... Ik had nl. op 9 weken zwangerschap iets te weinig HCG in mijn bloed en toen heb ik iets moeten nemen (utrogestan of zoiets). Je baby heeft nl. voldoende progesteron nodig om te kunnen overleven voordat hij/zij "verbinding" heeft met de navelstreng / placenta.

groetjes, Vicky

15. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Ik heb morgen de bloedtest, krijg morgenmiddag ook meteen uitslag, vanmorgen nog wel een test gedaan (wilde het niet, maar kon het niet weerstaan) en weer negatief... Ik heb er zelf niet echt een idee bij wat het is, ik geef het dus 50% kans dat het niks is, maar ook 50% dat het wel zo is.
    Ik wil in ieder geval duidelijkheid. Als ik morgen de uitslag heb, zal ik jullie het uiteraard laten weten en ik hoop op goed nieuws! :D

16. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Nou, na 3 volle weken overtijd en 11 testen verder zijnde duivels :evil: :evil: gekomen! Ik ben wel opgelucht, maar ook verdrietig! :cry:
    Stiekum, ondanks die negatieve testen, toch die hoop.....
    Zucht....
    Nieuwe ronde, nieuwe kans!

17. EstherenRonald

EstherenRonald Actief lid

12 jan 2008
    162
    0
    0
    Provincie groningen
    tnx :d is lief van je!
    ik zou eigenlijk niet weten hoe je een eisprong kan voelen.
    Ik heb daar nooit op gelet eigenlijk.
    Als ik wel 1 cyclus heb overgeslagen dan moet ik nu de 29e weer ongie worden (39 dagen cyclus)
    dus we zien wel en anders verteld de gyn het me wel.

18. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Viool balen zeg! Maar kan me voorstellen dat het ook weer rust geeft.
    Ik ben net terug van bloed afnemen, na 16.00 kan ik bellen voor de uitslag, ben erg benieuwd...

19. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    spannend allemaal meiden!

Shanna, ik heb een beetje eenzelfde cyclus als jij.
    Eerst 27 dagen, toen 26, toen in opeens 33 en nu zit ik ook weer op dag 32 en nog niets.....

Ook ik ga elke dag steeds meer hopen, maar ik heb dus echt helemaal niets aan verschijnselen. Maar dat kan ook weer geloof ik heb ik gelezen...

succes allemaal met wachten vooral! Fijn om te weten dat je lotgenoten hebt :)

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hier nu 23 dagen na eisprong, temp ging omlaag, had "hoop" op ongi, maar temp gaat na 2 dagen nu weer omhoog. Maandag belafspraak met gyn. Als ik dan nog niet ongi ben wil ik een bloedtest.

Deel Deze Pagina