Oh wat fijn om hier meer mensen te vinden die in het zelfde schuitje zitten! Ik ben augustus vorig jaar gestopt met de pil. In eerste instantie kwam er geen menstruatie, waarna ik een kuurtje van de huisarts heb gekregen om het op te starten. Daarna ging het heel keurig, eerste keer 25 dagen en daarna 3 keer 27 dagen. Maar ja, nu dus niet ... Inmiddels ben ik 13 dagen overtijd, 3 testen gedaan die alle negatief waren en nog steeds niet ongesteld. :x We hebben inmiddels afgesproken dat als er volgende week nog steeds niets is, ik toch maar naar de huisarts ga. En tot die tijd, gewoon maar afwachten .... meer kan toch niet ....
Dames, ik ben sinds oktober 2007 begonnen om zwanger te worden. al 5 keer over tijd geweest.. elke keer ongesteld geworden.. maar de laatste 3 keer ging het heel sukkelig.. smorgens wel. savonds niet.. smiddag wel savonds niet heel raar.. nu heb ik heel erg last van buikpijn en pijn in me onderrug en tussen me schouderbladen.. maar mijn testen geven ook negatief aan.. 3 weken geleden naar de dokter geweest die zei.. het zijn je hormonen en voor de pijn moet je maar een paracetamol nemen.. nu eergister met buikpijn, pijn in me rug en misselijk heid wakker geworden.. weer de dokter gebeld en nu moet ik maandag langs komen en dan sta ik erop voor een verwijskaart voor een echo. ik denk zelf dat ik zwanger ben maar tog ongesteld word.
Hier nog eentje die ongesteld is geworden vandaag. De duidelijkheid is er, das fijn,.... maar vind het wel jammer. En baal dat mijn cyclus zo van slag is. Maar goed,.... Volgende keer misschien meer geluk! Meiden: succes met de uitslagen, aanstaande testen etc. Hoop op (snelle) positieve testen voor jullie!
Net de dokter gebeld. Kreeg de assistent aan de telefoon. De dokter had blijkbaar op het formulier moeten zetten dat de uitslag doorgebeld moest worden. Nu hebben zij dus nog geen uitslag. Ben bang dat ik tot maandagmiddag moet wachten, dat duurt lang zeg! Maar wie weet, word ik voor die tijd wel ongesteld. Ga in ieder geval wel een nieuwe test kopen, kan ik die maandagochtend nog doen, je weet maar nooit. Al mijn spanningen vandaag voor niks.... Shanna, kan me voorstellen dat je baalt, maar duidelijkheid is inderdaad ook wel erg prettig!
hallo allemaal, ik zit in precies hetzelfde schuitje. Nu een week overtijd. Tenminste, als ik 28 dagen na mijn vorige ongi reken. Als ik reken vanaf mijn eisprong vier of vijf dagen. Ik heb twee testen gedaan en allebei supervaag. De dames op het forum zien er een streep in, maar het is zo onduidelijk dat ik niet overtuigd ben. Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat het negatief is. Morgen ga ik weer opnieuw testen. Het gekke is dat ik me wel zwanger begin te voelen. Ik werd vanochtend misselijk wakker. Was gisteravond ook nogal misselijk, van de week een hele dag zitten boeren (sorry). Maar wat mij betreft nog steeds geen uitsluitsel dus. Spannend! Ik hoop dat jullie er ook snel achter komen!
Ze geven toch niet zomaar een ego? daar gaat toch eerst een bloed test aan voor af of zie ik het nu verkeerd?
Hallo allemaal, Ik ben gister ook ongesteld geworden! Gelukkig duidelijkheid en weten we dat we voor een nieuwe poging gaan. Maar toch, ergens diep in je hart hoop je dat de testen toch niet helemaal goed waren. Maarja ... het blijft wel gokken wanneer nu de vruchtbare dagen zullen zijn, da's wel balen ....
Esther succes bij de gyn! Ben benieuwd wat er uit komt. Ik mag vandaag naar de dokter bellen voor de uitslag van de bloedtest, ben benieuwd!
Hoi meiden.... Wat herken ik dit zeg... Ik zou 3 maart ongi moeten zijn geworden na mijn mk en die kwam niet....7 maart heb ik een miniveegje bloed gehad..echt 1 druppeltje....en nog steeds verder niets....ik ben anderhalve week terug begonnen met ovu testen om te zien of ik een ei kan vinden....maar ik wacht nu al ruim 3 weken dus op m ongi...! Mijn HA doet hier helemaal niets mee want ik heb vorig jaar ook al zo gezeten! Ik hoop da tjullie uiteindelijk allemaal een mooie positieve test in handen krijgen en heel er snel! Liefs Eva
Net de huisarts gebeld, assistent zei: test is goed, lager dan 1. Helemaal niet goed dus! Niet zwanger, balen! Had het al wel een beetje verwacht, maar je hoopt er toch op. Mag nu een afspraak maken met het ziekenhuis voor een inwendige echo om te kijken of er nog bijzonderheden zijn... Twijfel daar nog wel een beetje over, wellicht eerst afwachten of ik deze week misschien toch ongesteld word, aan de andere kant ben ik ook wel nieuwsgierig...
ook ik kom hier even met een vraagje. Heb na de geboorte van ons * de evra pleisters gebruikt van anticonceptie. Vorige maand besloten we om ermee te stoppen. Ben op 29 februari ongesteld geworden en ben nu dus 4 dagen over tijd. Gisteren een test gedaan en deze was negatief, ondanks dat ik me echt wel zwanger voel, pijnlijke borsten, veel meer eetlust, moe, ... Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben of wil ik het gewoon te snel?
Hoi meiden! ik ben gelukkig ook ongesteld geworden! Cyclus van 38 dagen dus het viel nog mee. Uiteindelijk was ik 1,5 week overtijd. Heb 100% zeker wel m'n eisprong gehad maar werd dus 1,5 week te laat ongesteld, schijnt vaker voor te komen. Overigens was ik maar heel licht ongesteld, misschien houdt het wel verband met elkaar. Maar ja, op naar de volgende ronde! Meiden die nog in onzekerheid zitten; good luck! Meiden die niet zwanger zijn en ook nog niet ongesteld; hopelijk komt het gauw dan kunnen jullie ook door naar de volgende ronde!
Pffff... Ik zit ondertussen ook op dag 43 van mijn cyclus. Op dag 30 heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Vanavond ga ik naar mijn huisarts. Als blijkt dat ik niet zwanger ben, ga ik vragen of hij mij niets kan geven om mijn erdoor te laten komen. Maar stiekem hoop ik gewoon dat ik zwanger ben ... Ik voel nu al dat ik serieus ontgoocheld zal zijn als het niet zo is. groetjes, Vicky
Sammetjen; Enorm balen zeg...! Je wilt het zo graag en dan hoor je de bloed uitslag..bah! vervelend! De rest van de meiden natuurlijk ook, je denkt toch stiekum dat je zwanger bent maar als dan de rooie duivel om de deur komt kijken ben je toch van slag.. Tenminste was ik wel.. Hier verder nog geen nieuws te melden, zit in mijn vruchtbare periode dus flink aan het klussen.. hahahaha.. Succes en tot schrijfs! Inge
Zijn er nog meer mensen die overtijd zijn? Ik zelf nog niet hoor.. maar ben benieuwd of er ook nog reacties zijn van mensen die overtijd zijn en een paar keer een negatieve test hebben gehad maar toch zwanger bleek te zijn.. groetjes.. Wat kan een maand dan toch lang duren he!
Ik ben ook overtijd en heb ook niet het gevoel dat m'n ongi eraan komt. Ik heb 4 dagen voor NOD en op m'n NOD met de gevoelige testen van Matcare negatief getest. Is er iemand die met deze testen ook negatief testte op NOD en toch zwanger bleek te zijn? Aan de ene kant heb ik de hoop een beetje opgegeven, want die testen kan je al vanaf 6 dagen voor NOD gebruiken, dus dan zou ik het gek vinden als ik op m'n NOD negatief test en dan toch zwanger blijkt te zijn... Maar ja, aan de andere kant wil ik de mogelijkheid van een zwangerschap toch niet uitsluiten, want hier testen meiden dus ook pas heel laat positief! Maar sommigen worden uiteindelijk ook weer ongi... Pffff die onzekerheid....
ik ben al 4 keer over tijd geweest.. word er gek van.. nu heb ik zo'n erge buikpijn en pijn in me rug ik word er gek van.. dokter heeft me urine nagekeken en is niks te vinde.. volgende week ongi worden.. dus weer in onzekerheid afwachten